عاشورا

سلووم

دهه ی محرمم داره تموم میشه,,

چراز غصه بودولی هزاربار از محرم پارسال بهتر بود,

چهار روز پیش بهنام زنگ زد,اصرار میکرد برم اون خونهه,میگفت کارت

دارم میگفتم من باتوهیچ جا نمیام.دوروز بازبون نرم سعی کرد منو بکشه اونجا,

روز سوم زنگ زد باعصبانیت گفت,توفکر کردی عاشق چشم و ابروتم که زنگ میزنم بهت؟

من خونمو میخوام,خونمو بهم پس بده بعد ش دیگه نمیخوام ببینمت,

گفت تو بزرگترین اشتباه زندگیم بودی گفت زن گرفت الان واسه من سه سوته.…

گفت اگه تونستی برو ازدواج کن…

گفت تو تا اخر عمرت منظر من میمونی....

همه ی این حرفارو زد و اخرم گفت خونمو باید پس بدی.....

به حق همین فردا واگذارش میکنم به خدا...

۷ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
♥رکســــــــــانا♥
۰۲ آبان ۱۰:۳۰
الهی بمیرم.آبجی خودتو ناراحت نکن.ان شاالله خدا جوابشو میده...چقدر بده این بهنام
ممنون که اومدی آبجی.آهنگ هم :تو رو دوست دارم حامد برادران و سامان جلیلی

پاسخ :

سلووم ,مرسی عزیزم!
بهنام واقعا داره باتبر روحمو تیکه تیکه میکنه.......
اهنگه خیلی قشنگ بود
ra nafas
۰۲ آبان ۱۵:۱۵
عزیزم من جات بودم خونشو میدادمو برای همیشه از زندگیم پاکش میکردم میدونم سخته اا میشه چرندم میگه یه مدت بگذره باز میتونی عاشق بشی عاشق کسی که لیاقت تو ودوست داشتنو داره و. ازارت نمیده غصه نخور خدا جای حق نشسته

پاسخ :

سلومرعزیزم,منم میخواستم خونهه رو پس بدم اونجا جز درد واسه من چیزی نداره
ولی تو فکر کن من سرنوشتم عوض شد همه الان منو به چشم یه دختر طلاق گرفته میبینن
الان خونه رو پس بدم باخودشون نمیگن خب چه راحت هروبلایی خواستیم سرش اوردیم اخرسرهم چیزی رو از دست ندادیم ؟
الان بهنام و خانواده ش تو محل ما همه جارو پر کردن که خونه رو من از بهنام گرفتم اگه پسم بدم کسی قرار نیس بفهمه ,دروهر حالت اسم من تو زبون مردمه
فقط میتونم بذارم اون خونه اونقدر خالی بمونه تا ویروونه شه اونارو دق بده...
الناز
۰۲ آبان ۱۵:۳۸
چقد بی شعوره غلط کرده...فک میکنه خوشبخت میشه!!!!زهی خیال باطل.
به حرفاش اهمیت نده. الان تو این زمونه طلاق برا پسرا بدتره...خیلی سخت دختر میدن چون میگم ببین چیکار کرده که خانومش ازش طلاق گرفته.
هیچوقت ناامید نشو...به خدا نزدیکتر شو عزیزم.
راستی اصلا نرو پیشش ها...نقشه داره حتماگ

پاسخ :

الناز جون واقعیت همینه,شایدبهم خوردن نمازدیمون اونقدری که
تو زندگی من تاثیرمنفی گذاشت تو زندگی اون نذاره.....
تو اون خونه دیگه پامو نمیذارم دیگه نمیخوام ببینمش,اون با حرفاش خیلی منو تحقیرکرد…
دیانا
۰۳ آبان ۱۸:۳۷
سلام شادی وای دلم برات یه ذره شده بود راستی من دوباره وبلاگمو درست کردم
این بهنامم ول کن چرت و پرت میگه اصن تو میتونی به خاطر ایجاد مزاحمت تلفنی ازش شکایت کنی
راستی بابا حالشون بهتر شد ؟

پاسخ :

سلووم
خوشحالم که دوباره برگشتی!

دیانا
۰۴ آبان ۲۱:۳۷
آره خیلیم خر است کثافت حسود

پاسخ :

خخخخخخخ!!!
صدف
۱۰ آبان ۱۵:۱۶
کاش میتونستی برای همیشه از زندگیت حذفش کنی..
چون فک کنم شدیدا تحت تاثیر خونوادشه که مدام حرفاشو عوض میکنه!
امیدوارم هرچی به صلاحته همون بشه..
اگرم بهنام قابل تغییره؛ زودتر بشه همونی که میخوای که ارامش بیاد توی دلت..

پاسخ :

نمیدونم خدا چرا داره منو اینقدر تو منگنه میذاره فقط ازخودش میخوام یه راهی جلوم بذاره...
ghazaleh ...
۱۲ آبان ۱۸:۳۶
پس نده خدایی پس نده تاآخرشم خونه رو نده بهش خوندم بقیه مطالبتم حقستاااا :(( 
دلم نمیخواد برنده شه با پس گرفتن خونه 

پاسخ :

سلووم,مرسی که پستامو خوندی.
خدا هیچکسی رو تو شرایط من قرار نده من واقعا نمیدونم چیکارکنم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان