ازدواج!

طرف اومده میگه تو قبل از اینکه بهنام زن بگیره باید ازدواج کنی

اونوقت اون زن میگیره بچه دار میشه  همه میگن این مونده توخونه!

باکی باید از دواج کنم؟

با شوهر سابق دوستم که یه هرزه بود و به خودش اجازه داده بیاد خواستگاریم!؟

یا با پسر عصبی همسایه؟

یا اقای محترمه خودرگیر؟

یا مرتضی که بدنام ترین پسر محله مونه؟

۷ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
amirhossein he
۱۹ آذر ۲۳:۳۸
گویند سنگ لعل شود در مقام صبر ...
معصوم
۲۰ آذر ۰۷:۳۶
با یه فرشته

پاسخ :

چقدر تو خوبی

ستاره عبدالمیری
۲۰ آذر ۰۸:۵۱
سلام دوست من نمی دونم چرا مردم ما اینجوری شدن نه انگار زمانه فرق کرده مگه تو چند ساله هستی که این خزعبلات و بهت می گن بهنام ازدواج کنه باز هم همین اش و همین کاسه است هیچ فرقی نخواهد کرد من براساس تجربه ی خودم اینو می گم اون زن هم با این مرد با این خصوصیات هم خوشبخت نخواهد شد تو خیلی عاقلی که بخوای به حرف این و ان بکنی 

پاسخ :

من تو همچین جایی بزرگ شدم به حرفاشون عمل نمیکنم ولی بلاخره روم تاثیر میذاره اعصابم

بهم میریزه جوری شده که حس میکنم باید زودتر ازدواج کنم تااز این حرفا راحت شم

His Love
۲۰ آذر ۱۴:۵۱
این ـآ که همش حرفِ مردمه!
واسه مردمـ نباید زندگی کــرد !!

ازدواج مهم ـترین اتفاقِ زندگی ـه! هرگز واسه این دخالت ـآ و حرفِ بیخود زدن ـآیِ دیگران، تن به یه تصمیمـِ عجولانه و اشتباه نده!!
حساب شده پیش برو و منطقی!
اونجا که دیگه دیدی هیچ مشکلی وجود نداره، بذار احساست َمـ دخالت کنه و سهیمـ شه تویِ این انتخاب...

پاسخ :

میدونم

شاید وقتی عصبی ام بگم هرچی زودتر ازدواج میکنم ولی خودم میدونم

که حتی اگه تا اخر عمرم تنها باشمم باز به خاطر حرف مردم ازدواج نمیکنم

RaCi naL
۲۰ آذر ۱۵:۲۶
ازدواج اگه به دل ـه آدم و همچنین به وقت مناسب خودش نباشه ، احتمال اشتباه توش زیاد میشه .
به این فک کن که تو اگه بخوای راضی به ازدواج سارینا باشی ، با چه شخصی با چه ویژگی‌هایی می پذیری ...
توی کامنت ـا ام خوندم از موقعیت زندگیتون راضی نیستی ، خوب من اگه دختری به با ارادگی تو بودم قطعن شرایط رو نمیپذیرفتم 
خوب همین محل همین آدم ها هستن که بهنام رو برای تو رقم زدن ، مگه آپشن بعدی چی میتونه باشه ؟! 
آدم ـا درخت نیستن وقتی از شرایطشون ناراضی ان میتونن تغییرش بدن و بنظرم تو هم با کمک خانوادت میتونی ! چرا که نه . اینطوری آینده بهتری واسه سارینا هم میخری .

+ راستی به شدت کتاب من پیش از تو رو بهت پیشنهاد میکنم 😚

پاسخ :

میدونی من خانوداه م راضی به رفتن نیستن

من بعداز جداییم کلی خواهش و التماس کردم از اینجا بریم هنوزم میبینن من با دیدن خانوده بهنام تو محل

چقدر حالم بد میشه ولی حاضر نیستن اینکارو بکنن!

من تنهام راسینال!منو حمایت نمیکنن من هزار بار ازشون خواستم!

کتابی که گفتی رو حتما میخرم!

ghazaleh ...
۲۱ آذر ۲۲:۳۳
غلط میکنن بهت اینجوری میگن 
هرچیم بشه صبر کن بهترین زندگیو بساز لیاقتت خیلی زیاده به این حرف خاله زنکیا توجه نکن خواهری 
تو باید بهترین زندگیو بسازی با بهترین آدم دنیا 
حامد
۲۹ دی ۲۱:۰۹
اکثرا وقت کنم وبلاگتو میخونم...
یجورایی به من ثابت شده اکثر دخترایی که با هنر و زبرو زرنگ هستن از زندگی هیچ  شانسی نمیارن همیشه برعکس بوده...
علتشو هیچوقت نفهمیدم...

پاسخ :

مرسی که میخونی
منم واقعا نمیدونم چرا :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان