بهنام

الان دیدم  شیشه قلیونی که  بهنام واسم خریده بود  شکسته...

به زور جلو اشکامو پیش بابا نگه داشتم که نیاد پایین 

من که واسه یه قلیون که ازاونه اینجوری  حالم بده

چه جوری میتونم عکساشو پاره کنم.....

۴ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
معصوم
۱۶ شهریور ۰۷:۲۹

چطولی شادی

پاسخ :

روبه راهم....

روبه کدوم راه نمیدونم!

ghazaleh ...
۲۳ شهریور ۰۴:۲۲
شادی جانم حالت خوبه خانم گلی ؟؟

پاسخ :

سلووم

خوبم دوست مهربونم

شنه بهاری
۲۴ شهریور ۲۲:۰۱
سلام عزیزم
نوشتنت رو دوست دارم ..
می تونم بپرسم چرا طلاق گرفتی؟
موهامو با شامپو صاف کننده لورآل می شورم (البته بعد از دوماه تاثیرش مشخص میشه)با سشوار خشک می کنم و با روغن زیتون چرب می کنم ...خیلی بهتر از قبل شده موهام ...
راستی منم کردم

پاسخ :

سلااام مررسی عزیزم
دکتر رفتی این شامپو رو بهت داد؟قیمتش چقدره؟؟ 
گفتم دیگه دخترای کرد خوشگلن همه!!!!!!!!
علت طلاقم ,خیلی چیزا بود ,از اول از نظر خانواده و فرهنگ تو یه سطح
نبودیم ,اونا به شدت مرد سالار بودن و اصن زن و ادم نمیدونستن اصلا به زناشون 
ارزش قایل نبودن  اونم چون دوستم داشت  پارو همه ی اینا گذاشته بود و طرف من بود
ولی کم کم که عشق سرد شد و دید دیگه نمیتونه نقش بازی کنه  اونم به من فشار اورد  و میگفت
باید به خاطر من تحمل کنی, منم نمیتونستم اونم میگفت تو باعث بدبختی من شدی تو باعث
شدی باخانواده م به اختلاف بخورم,خانواده ش  اذیتم میکردن و اونم کاری نمیکرد میگفت چیکار کنم 
خانوادمن به,کم کم همه چیز بدتر و بدتر شد ,منم  ادم 
تحمل کردن نبودم  جداشدیم تلخ و لی راحت....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان