ابجی غیرتی!!!!!!!!

سلووووم

اقا من تو پست قبلی یادم رفت دیروز واستون تعریف کنم!

به سونیا قول داده بودم ببرمش امامزاده اسماعیل ,باهم بگردیم!

اقا من همیشه تو ماشین خودمون اول میرم سوار میشم وسط سونیا میشینه  بغل دستشم

شایان,سوار تاکسی شدنی با سونیا,خودم وسط میشینم که اگه پسر سوار شد به سونیا نخوره,

اینبار اصن حواسم نبود طبق عادت اول سوار شدم بغل دستمم سونیانشست,وسط راه مسافر بود 

یهوفهمیدم اشتباه نشستم ,تا بگم پشت و سه نفر حساب میکنم دوتا پسر نشستن,

اقا منم حسااااااس رو سونیا!

تا پسره نشست اروم به سونیا گفتم دستش بهت خورد به من بگو تیکه تیکه ش کنم!!!

خودمم همونجور چپ چپ به پسره بنده خدا نگاه میکردم!

نگو پسره شنیده بود حرف متو خودشو همچین چسبونده بود به در نکنه به سونیا بخوره!!

هر دودقیقه یه بارم از سونیا میپرسیدم نخورده بهت که؟؟؟؟

سونیاهم میدونه من قاطی ام میخندید میگفت نهههه ابجی!!

تو شهریارم مثل داداشاا همچین مواظب بودم کسی به سونیا نگاه نکنه که!!!

وقتی اومدیم خونه کلی به رفتار خل و چلانه ی خودم خندیدم!!

۶ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
raha ــــــــ
۰۴ ارديبهشت ۱۸:۵۸
سلامــــــــــــ
وبتون فوق العاد بود....
به وب منمـــــــــــ سر بزنید....
با تشکر فراوان...
من یک معشوقه هستم ...
۰۴ ارديبهشت ۱۹:۲۱
 ای جون ^_^ منم خواهر میخوام ؛(
درمورد پست قبل:  میدونی من دیگه به خوب بودن و خوشحالیای مقطعی باور ندارم چون وقتی تموم بشن حال بدی از خودشون به جا میذارن و دوباره باید دنبال یه خوشی مقطعی بگردی و همینطور ادامه میدی یهو میبینی چقدر از روزات یا حتی سال های زندگیت گذشتن....
امیدوارم همیشه شاد بمونی چون اگر این خوشی رو ازدست بدی از قبل هم بیشتر به هم میریزی ...
برات بهترینا رو ارزو دارم دوست خوبم

پاسخ :

حرفات همش درسته...

نمیدونم چی بگم

ماه نوشته
۰۴ ارديبهشت ۱۹:۲۱
وای منم خیلی رو خواهرم غیرتیم. فکر میکردم فقط خودم اینجوریم :)

پاسخ :

همه ی خواهرا رو خواهر کوچیکه غیرتی میشن!!!!!

من واقعا اگه تو تاکسی پسره میخورد به  سونیا حتما تیکه تیکه میکردمش

معصوم
۰۵ ارديبهشت ۰۷:۳۵
چه غیرتیییییییییییییییی

پاسخ :

بعععععععله!!!!!!!

النار
۰۵ ارديبهشت ۱۶:۴۴
سلام عزیزم خوبی گلم؟
اینکه الان پشت همین و باهم آرومین خوبه. ولی اگه قصد مرتضی ازدواج باشه و قصد تو نه!!!! اونوقت با گذشته ای ک داره شاید خدای نکرده دوباره ب اعتیاد روی بیاره. اینجور مردا فقط نیاز ب عشق و محبت دارن و نباید ناراحتی تو زندگیشون ببینن. 

پاسخ :

سلام

حرفت درسته...

ازهمین میترسم

الناز
۰۸ ارديبهشت ۱۳:۳۹
عزیزم رمزمو تو عنوان نوشته بودم: 22

پاسخ :

خخخخ!!!!!

داغونما!!!!!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان