من ان مرغم که افکندم به دام صد بلا خودرا......

سلوووم 

خوفید؟؟؟؟؟

اقامن خوف نیستم!!! دلیلشو حالا میگم براتون.

دوروزه اصن حوصله نداشتم بیام وبمو کنم،این اپ نکردنم واسه این نیست که حرفی ندارم

اتفاقا چندروزه پرازحرفم ولی حوصله حرف زدن ندارم....

سیزده به در که خداروشکر بارون اومد نرفتیم بیرون،دوست ندارم وقتی قهریم جایی بریم

الکی بشینیم سرسفره و الکی تظاهر کنیم هیچی نشده!

به جاش منو سونیا تواتاقمون سیزده مونو به در کردیم که عکسشو واستون میذارم!

کلی هم خوش گذشت!!!!!!!!

دیروزم که هیچی،تا ۱۲خواب بودم بعدش ۴دوباره خوابیدم تا۸شب،

فکر کنم دارم مریض میشم مگه ادم چقدرمیتونه بخوابه من اینهمه خوابیدم،

امروز از بیکاری هزارتا درد و مرض اومده سراغم هزارتافکر الکی...

دنبال کارم 

من نمتونم توخونه بمونم میدونم اگه بشینم توخونه هر روز بایدباهاشون بجنگم.

بچه ها واسم دعا کنید ،دعاکنید کار پیدا کنم دعا کنید یه اتفاق خوب بیوفته.

امروز دوست بابام اومده بود تومغازه میگفت باابای بهنام قراره طبقه بالای خونشونو بسازه میگفت

امروز اومده بود داشتیم حرف میزدیم میگفت این دختره ۵۰میلیون به ما ضرر زده......

من!

اخ خدا ازته دل ازت میخوام که همین کارایی که بامن کردن سرشون بیاد......

دوستان کامنتاروالان جواب نمیدم میذارم فردا که حالم بهترباشه بعدجواب بدم.


۴ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
نسیم
۱۶ فروردين ۱۵:۲۴
به به چه سیزده بدر مبسوطی.........
ایشالا زودی کار پیدا میکنی

پاسخ :

ممنون!

الناز
۱۶ فروردين ۲۲:۱۹
مگه مهد نمیری دیگه؟؟
غلط کردن بی شعورا...اعصاب دختر مردمو خورد کردن دلشو شکستن بس نیست حالا میگن ضرر زده.
ایشالا همیشه تو ضرر بمونن.

پاسخ :

اره مهد نمیرم دیگه ،حقوقش واقعا کم بود.
اخه ضرر چی زدم بهشون؟؟نه جشنی گرفتن نه کاری کردن واسم خونه شم که پس دادم.
ما بودیم که دوسال پیش ۵ممیلیون خرج کردیم یه جشن ببه برون گرفتیم.
من یک معشوقه هستم ...
۱۷ فروردين ۲۰:۳۴
سلام عزیزم
اولا که چرا عکس واسه من باز نمیشه مگه من چی کردم: ((
دوما که انشالله یه کار عالی با حقوق عالی پیدا میکنی
سوما که خدا جای حق نشسته و جواب دل شکسته رو میده.اصلا بهشون فکر نکن

پاسخ :

سلوووم نمیدونم چرا عزیزم,عکسه رو با گوشی خودم و سونیا زدم باز شد.
دوما ممنون!!!!
سوما معشوقه عزیز من دیگه امیدی به اینده ندارم خدا منو به بدوضعی انداخته,وضعی که هیچوقت فکرشم نمیکردم
معصوم
۲۱ فروردين ۰۸:۰۴

چرا ج کامنتای منو نمیدی، خوبی؟

کارخونه چی هست؟

پاسخ :

سلام عزیزم,کامنت نذاشته بودی که وگرنه حتما جواب میدادم.
کارخونه فیلتر ماشینه,امروز نرفتم ,میام تو یه پست میگم چه اتفاقایی افتاده وچرا دیگه نمیرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان