سال نو مبارک

اینم از هفت سین من!


۱۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
امیرحسین
۰۱ فروردين ۱۲:۱۸
سال نو مبارکککککک

پاسخ :

سال نوی شماهم مبارک!

دیانا
۰۱ فروردين ۱۳:۰۱
وای خیلی خوشگله 
عیدت مبارک

پاسخ :

ممنون!عیدتوهم مبارک عزیزم!

محبوبه !!
۰۲ فروردين ۲۳:۳۳
سال نو شمام مبارک باشه
الناز
۰۳ فروردين ۰۲:۱۸
سلام عزیزم. عیدت مبارک گلم.

پاسخ :

عیدتوهم مبارک عزیزم!!

RaCi naL
۰۳ فروردين ۱۱:۳۷
عزیزم عیدت مبارک باشه
ایشالا سال خوبـی رو کنار خانواده خوبت شروع کنـی :*
امسال پر از موفقیت باشه برات ^-^

پاسخ :

ممنون دوست خوبم !همچنین برای تو!

ra nafas
۰۳ فروردين ۱۳:۴۱

سلام عزیزم مرسی عید توام مبارک

توام سال خوبی داشته باشی

خخخ از کجا مطمنی؟

پاسخ :

سلوووووم!
ببین ازته دل مطمعنم!!اصن نمیدونم چرا ولی من مطمعنم امسال سال خیلی خوبیه!
الناز
۰۳ فروردين ۲۱:۰۱
خاطرات سفرتو الان خوندم. خوش بحالت . زیارتت قبول باشه. بیچاره اون دختره ک میگفتی 14 سالگی ازدواج کرده بود ایشالا هما دختر پسرای دم بخت خوشبخت شن. آمین

پاسخ :

سلوووم عزیزم!

واقعا سفر خوبی بود!!!

اره طفلکی اون دختره الان قراره با یه ادم خوب ازدواج کنه ولی خب هرچقدرم خوشبخت باشه بازم درد

دوری بچه شو داره

من یک معشوقه هستم ...
۰۴ فروردين ۱۴:۱۷
عزیزم چه سفره هفت سین خوشگلی ^_^
بازم سال نوت مبارک D:

پاسخ :

ممنووووون

عید توهم مبارک عزیزم!

me ...
۰۴ فروردين ۲۰:۵۰
سلام
سال نو مبارک
ان شالله امسال سلی پر برکت و خوشبختی برات باشه

پاسخ :

ممنون دوست من!
همچنین برای شما
فرزند آدم
۰۵ فروردين ۱۲:۰۹
سلام..سال نو مبارک..ایامتون پر از برکات الهی...
ممنون بابت دعاها..منم همون روزا هویزه بودم..چقد جالب انگیز ناک/////

پاسخ :

سلام عزیزم سال نوی توهم مبارک!
چه جالب !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان