دوباره کابوس

سلوووووم!

جدی جدی عید داره میادا!

یه کم ذهنم اشفته س چراشو نمیدونم,چرا میدونم.....

به خودم الکی تلقین میکنم که خوبم ولی خب چندروزه خوب نیستم

تو اون سفر بدبخت تر از خودم زیاد دیدم ولی هنوز دلم اروم نیست,همش خواب اون عمومو میبینم

که شب نامزدیم باهاش دعواکردیم همش خواب میبینم بهم تو خواب فحش میده

چندبارم دیدم که محکم گردنمو گرفته.....

بهنامم دیگه هیچ خبری ازش نیست...

یعنی الان تو اون خونه خوشحاله؟؟؟؟

مثل من نیست وقتی اون خونه رو داشتم؟

دلش واسم تنگ نشده؟

دل من تنگ نشده.....

۳ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
دیانا
۲۸ اسفند ۱۵:۵۹
بابا بیخیال دم عیدی این فکرا چیه میکنی دهع
His Love
۲۸ اسفند ۱۶:۳۳
برگشتنـــتون به خــیر خانومی ^-^
پیشاپیش سالِ نو مبارک
امیدوارمـ که سالِ خیلی خوبی باشه براتون

پاسخ :

ممنوووون عزیزم!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان