به امید دیدار شلمچه

سلووم

اقا من دارم برمیگردم!خییییییییییییییییییلی خوش گذشت!

احتمالا نصفه شب میرسیم!

برسیم مثل جنازه میفتم از خستگی!

احتمالا فردا غروب از خواب بیدار میشم پست میذارم!

۵ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
من یک معشوقه هستم ...
۲۴ اسفند ۲۱:۵۰
سلام عزیزم خوش رسیدی ؛)
خسته نباشی

پاسخ :

سلوووم دوست من!!!

ممنوووووون!

امیرحسین
۲۴ اسفند ۲۳:۲۰
سوغاتیییییییییییییییییی ماااااااااااااااااااا

پاسخ :

سوغاتیتون خودمم صحیح سلامت برگشتم!!!!!!!! :)

محبوبه !!
۲۵ اسفند ۰۰:۱۹
رسیدن بخیر

پاسخ :

ممنون

خانوم فیروزه ای ...
۲۵ اسفند ۱۶:۴۶
خوبه رسیدن  بخیر :)

پاسخ :

ممنوووون

دیانا
۲۸ اسفند ۱۶:۰۷
وای منم اومدم دو روز پشت سر هم خواب بودم

پاسخ :

اصن راهش ادمو خسته میکنه مخصوصا من که تو اتوبوس اصن نتونستم بخوابم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان