خداحافظی!

سلوووووم

اقا خوبی،بدی دیدید حلال کنید من دارم میرم شلمچه!!!!!!!

ساعت۴ونیم صبح حرکته !

اگه زنده برگشتم حتما همونروز پست میذارم!

واسه همتونم اونجا دعا میکنم!!!

خداحافظ

۷ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
His Love
۲۰ اسفند ۲۰:۰۱
ســـفر به سلامت ^-^

پاسخ :

سلوووومت باشی خانم!!!

فرزند آدم
۲۰ اسفند ۲۰:۳۸
سلام...خوش به حالت عزیز...ما رو هم دعا کن حتما......التماس دعا.

پاسخ :

اسمتو یادم بود سرقبر شهیدای گمنام واست دعا کردم

دیانا
۲۱ اسفند ۱۱:۰۲
وای بهت خوش بگذره به من خیلی خوش گذشت عالی بود ینی 
نترس نمیمیری خبری از خمپاره و مین نیست

پاسخ :

خیییییلی خوش گذشت واقعا!!!!

من بیشتر ترسم ازچپ کردن اتوبوس بود!!!

الناز
۲۱ اسفند ۲۱:۳۷
ای وای حیف دیر اومدم. التماس دعا دارم عزیزم برای همه مریضه و درمونده ها...نابودی دشمنا.. برای نی نیمک سالم بدنیا بیاد و سلامتی خونوادم.  شاید این کامنتو نخونی ولی با فرستادتش آروم میشم.
خدا ب همرات عزیزم.

پاسخ :

سلام عزیزم کامنتتو خوندم ,بقیه کامنتارم خوندم ولی وقت نداشتم جواب بدم این کامنتم جواب دادم
تا بدونی واست اینجا دعا میکنم واسه خودت و نی نی و شوهرت!
اینجا همه چی بوی عشق میده
محبوبه !!
۲۲ اسفند ۰۰:۲۵
خوش بگذره

پاسخ :

جات خالی خیییلی خوش گذشت

معصوم
۲۲ اسفند ۰۷:۲۸
التماس دعا

پاسخ :

تو شلمچه لحظه ای که داشتم دعای عاشورا میخوندم همتونو دعا کردم

امیرحسین
۲۲ اسفند ۲۰:۱۲
سلام اونجایید ب سلامتیییییییییییییی

پاسخ :

اونجا بودیم کامنتتو خوندم ولی خب نت ضعیف بود هم اینکه وقت نبود جواب بدم,

ولی جاتون خاااالی خییییلی خوش گذشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان