تتلوخواننده ی با شخصیت!!!!!!

سلوووم

امروز جشن نوروز داشتیم تومهد!!!!

کلی خوش گذشت یه هفت سین خوشگلم چیدیم تومهد!!!

خونه هم که همه چی خوبه خداروشکر!داریم خورده کاریا و تعمیرات خونه رو انجام میدیم !

شایانم که پس فردا میره  :(

خب خیلی ناراحتم .....

ای کاش اصن سربازی اجباری نبود!!!

واسه اش پشت پاشم که من نیستم خاله هام قراره بیان.

راستی کلاس خیاطی هم امروز تموم شد خداروشکر!!!!!!

بعداز عید شاید دوباره کلاس بذارم .امروز جز جشن کلا اتفاق خاصی نیوفتاد اومدم خونه

خوابیدم بعدشم شام.

چندروز پیش تو اینستا پستی که تتلو به خاطر اینکه تو نظر سنجی سالومه مجری من و تو

اهنگ انرژی هستی افتضاح ترین اهنگ سال انتخاب شده گذاشته رو خوندم,

کاری به شبکه من و تو و سالومه ندارم تتلو رو هم ازته دل تا قبل از اهنگ انرژی هستی دوست

داشتم الانم بعضی از اهنگاشو گوش میدم ولی واقعا با پستی که گذاشته

نشون داده چقدر بی ادب و بی شخصیته!

خب یه عده این اهنگو دوست داشتن یه عده هم مثل من دوست نداشتن حالا دلیل

نمیشه چون یه عده اهنگتو دوست نداشتن که بری فحش بدی!!!

پستشو بخونین خودتون متوجه میشین چی میگم!

اینکارا از یه خواننده بعیده!

عکس هفت سین مهدو میذارم ادامه مطلب

 

 

۲ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
امیرحسین
۱۸ اسفند ۱۲:۱۹

خخخخ یاد هفت سین مدرسه خودم افتادمممممم

یادش بخیر خخخخخ با بچه ها ماهی هامونو ریختم تو جوب ک مثلا

ازاد شدن برن برا خودشون خخخ

ندونستیم اب راکده فردا رفتنی مدرسه همه مرده بودن

 

راستی یهپست دارم ارزووووو

تشریف بیارید برا اقا شایان ارزو کنید ایشالله صحیح و سالم بره بیاد ی کاری کنید

پاسخ :

اخیییی!! پسرا کارای بامزه زیاد میکنن!داداشمم دوران مدرسه ازاین نابغه بازیا زیاد درمیاورد!!
چشم میام.
دیانا
۱۸ اسفند ۱۸:۰۷
بهبه مبارک باشه
منم خیلی از تتلو بدم میاد
میگم داداشت خواست برگرده مطمئن شو قبل از اینکه سوار اتوبوش شه ریششو بزنه من داداشم که برگشت وقتی دیدمش انقد ترسناک شده بود زدم زیر گریه ینی تا این حد

پاسخ :

سلام عزیزم!من قبلا تتلو رو دوست داشتم ولی یه مدته خیلی ادم متظاهر و پاچه خواری شده!!!
الهی!داداش من یه سالم از م کوچیکتر اصن دارم فکر میکنم بره سربازی دلم خیییلی تنگ میشه واسش
دعا کن عید و بذارن بیاد خونه!الان کچل کرده اینقدر بامزه شده!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان