استیج

سهرااااااااب!!

واقعا سر لجبازی سهراب حذف شد.....

۸ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
RaCi naL
۰۷ اسفند ۲۳:۱۰
خوش بحالتون منو تو میگیره واستون :((

پاسخ :

ما دوتا دیش گذاشتیم! :)
دیانا
۰۷ اسفند ۲۳:۱۴
اتفاقا حقش بود معذرت میخوام ولی همینطوری به درد نمیخوره به آهنگم گند زد

پاسخ :

خب گفتم که هرکی سلیقه ای داره ولی دلیل نمیشه چون دوستش نداری راجع بهش اینجوری هم بگی
امیرحسین
۰۸ اسفند ۱۲:۰۶

چ راحتید شماها والا بخدا دیش و ماهواره

 

زنده باددددددددددددددددددد خودمون ولااااااا

پاسخ :

چرا؟
طاها میرویسی
۰۸ اسفند ۱۴:۵۰
صداش خوب بود ولی بازم به حسین نمی رسید!!

پاسخ :

خب سلیقه ایه!!!!

من از اقایون سهراب.فراز.حسین.میلاد و دوست داشتم ولی خب سهراب و بیشتر

از خانوما هم همه رو دوست داشتم ولی خب از رفتار پانیدا خوشم نمیاد!خیلی با شهرام اذر کل کل میکرد!

رضاو امین و عطاروهم اصلا دوست ندارم ولی خب اونا طرفدارای خودشونو دارن همونطور که سهرابم طرفدارای خودشو داره.

امیرحسین
۰۸ اسفند ۲۳:۱۴

کلی گفتم تو تهران زندگی ی جور دیگست

 

راستی ادرس اون دوستم ک رفتش با عشقشو پیدا کردم

دیشب منتظر اعلام انتخابات بودم با سه شب تو نت بودمممم

استرس نمیزاشت بخوابمممممممم

 

دیروز رفتم انتخاباتتتتتتت حسابی غافل گیرشدممممممم

پاسخ :

چی بگم والا!!!

ادرس دوستتو به منم بده

ناهید بانو
۰۹ اسفند ۰۰:۲۰
من که بازم ندیدمش :(

پاسخ :

از دست دادی این قسمتو!!!!سهراب تو خوندنشم چندتا تیکه به روحانی انداخت!!!!

کلی دلم خنگ شد!

امیرحسین
۰۹ اسفند ۲۲:۱۷

سلام خوندید؟؟؟ رفتین وب ابییییییی

 

ترمه اسم همون دخترستااااااااا

پاسخ :

دارم میخونم!کاش میشد بفهمیم اخرش چیکارکردن!

من یک معشوقه هستم ...
۱۰ اسفند ۲۰:۲۷
سندی زیاد نتونست ازش استفاده کنه به نظرم
از سفر شلمچه چه خبر؟؛)

پاسخ :

سلوووم

نمیدونم چی بگم واقعا ولی خب میدونم که سندی محبوب نیست و سهرابم به خاطر دفاع

زیاد از سندی محبوبیتشو از دست داد....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان