رویای شیرین!

♥♥♥♥♥♥♥♥سلوووووووم!♥♥♥♥♥♥♥♥

خووفید؟؟؟

من که خوف خوفم!!!

اقا من فردا میرم بسیج!اسممو ثبت نام میکنم !اصلا اهل این برنامه ها نیستم کلا

مخالفم هستم ولی خب از طرف بسیج میخوان ببرن شلمچه

فقطم اعضای پایگاه بسیجو میبرن که منم میخوام برم واسه همین مجبورم

برم ثبت نام کنم!

تومهدم قراره یه روز بچه ها رو ببریم امامزاده ی محلمون سرقبر شهدا

خب مهدم فقط از شنبه تا چهارشنبه س دیگه حالا فردا

میخوام پیشنهاد بدم که همین پنجشنبه بچه هارو ببریم,اصلاهم فکرنکنید

واسه نیت دیگه ای میگم پنجشنبه بریما!!!!مدیونید اگه این فکر وبکنید!!

کلاس خیاطی هم دیگه اخراشه کلا هشت جلسه دیگه مونده ,این دوره تموم

شه من یه نفس راحت بکشم اینقدر که تواین دوره اذیت شدم

فکرکن من ساعت12 و نیم میومدم خونه تا یک که اصلا هیچی تا یه لیوان

اب بخورم و لباس عوض کنم میشد یک , یک تادو هم ناهارم بود بعد ساعت

دو میومدم بخوابم تا سه که اونم یا زود میومدن یااینقدر زنگ میزدن که

نمیشد بخوابم!کلاسم تا 4 ونیم 5 طول میکشید دیگه بعدازکلاس من مثل جنازه

بودم میومدم بالا میخوابیدم تا 11 شب!

ازهمه کارامم میوفتادم!

خداروشکر داره تموم میشه!!!

شاید یه دوره دیگه بعداز عید بذارم حالا فعلا تصمیم نگرفتم !

راجع به عمل بینی هم تصمیممو گرفتم میذارم واسه بعد عید همه میگن

نزدیکه عیده سر دکترا اینقدر شلوغه که در روز 10 تا 15 عمل دارن و دقت

کافی نمیکنن تو عملاشون البته من این حرف و تو اینستا زیر پیجای معرفی

جراحان زیبایی خوندم دخترخاله مم همینو گفت,پس گذاشتم واسه بعد ازعید

راجع به درس خوندنم قبلا اینجا  نوشته بودم

درس خوندنم که قطعیه راجع بهش تحقیق کردم و میخوام حسابداری تو دانشگاه 

ازاد بخونم.

بعداز عمل بینی هم باید وزنمو کم کنم خلاصه که یه تغییر اساسی تو ظاهر

ایجاد میکنم!

حالا ایشالا که همه چیز رو به راه شه و تا بتونم برنامه هامو عملی کنم

اصلی ترینشم درس خوندنه که اگه بخونم زندگیم عوض میشه.

۱ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ناهید بانو
۰۲ اسفند ۱۴:۰۰
هووووووو چقد کار ریخته سرت 😁
ولی خیلی خوبه که وقتی انقد کار میکنی که خسته میشی و راحت میگیری میخوابی
انشالا بعد عید هم به ظاهر دلخواهت برسی

پاسخ :

اووف تو نمیدونی چقدر دلم یه خواب طولانی میخواد....

ممنون دوس من

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان