پیرزن خسته!!!!!

سلوووم

 نزدیکای عیده و همه درحال خونه تکونی هستن,همه درحال بدو بدو واسه

خرید!

از بچگی از عید بدم میومد اصن کلا به فصل بهار حس خوبی ندارم از اون لحظه سال

تحویل که همه دور یه میز میشن و بعداز تحویل سال رو بوسی میکنن همیشه فراری بودم

اون لحظه به نظرم فضا خییییلی سنگینه!!!!

پارسال که بدترین عید ممکن بود واسم ,خرید عیدم که فقط یه جفت کفش و یه شال و

یه شلوار بود!!!مثلا تازه عروس بودم! به خاطر بهنام میگفتم اشکال نداره کم خرید میکنم تا

بهنام تو فشار نباشه!مانتومو خودم دوختم کیفم بهمن ماه خرید بودم همونو برداشتم!

روز اول عیدو که عموم زهرمارمون کرد 13 فروردینم که گردنبندمو دزدیدن

15 اردیبهشتم طلاق گرفتم....

همه این اتفاقا تو همین فصل نفرت انگیز افتاد...

ولی امسال از اومدن عید خوشحالم ازته دل!نه که بهارو دوست داشته باشم

فقط به خاطر اینکه این سال لعنتی داره تموم میشه امسال پراز اتفاقای بد بود واسه ما....

ایشالا که سال 95 سال خوبی برای همه باشه!

از فردا میخوام پتوهارو دونه دونه بندازم تو لباسشویی احتمالا فردا فقط 

پتوهارو بشوریم چون کارای اصلی رو قراره یه خانمه رو بیاریم واسمون انجام بده ,

میخواستیم فرشارو بدیم قالیشویی که دیشب شایان گفت ندید منو

ابجی (منو میگفت) میریم رو پشت بوم میشوریمش!!!!خب ما جا داریم  خودمون بشوریم ولی

هرسال یا میدیم قالیشویی یا یکی رو میاریم واسمون میشوره حالا امسال معلوم نیست

شاید خودمون شستیم!میخوام خونه تکونی اصلی رو بذارم واسه 10 روز مونده به عید

اخه الان اگه شروع کنیم بازم تا عید کثیف میشه و تو عید به دل ادم نمیچسبه

واسه سفره ی هفت سینم امسال میخوام خیلی روش کارکنم و خوشگل درستش کنم

پارسال 4روز مونده به عید با بهنام رفتیم سفالای کوچیک خریدیم و رنگ اکرلیک

فیروزه ای هم گرفتیم و باهم رنگشون کردیم و با اکلیل تزیینش کردیم !خوشگل شده بود

کلا 10 تومن هزینه ش شد ولی بیرون 40 تومن میفروختن!

امسال اگه خوشگل شد عکسشو میذارم اینجا!

راستی شما به این اعتقاد دارید که مثلا میگن سبزه درست کردن به ما نمیوفته؟

من از بچکی دوست داشتم سبزه درست کنم ولی مامان بزرگم (مامان بابام)

میگفت سبزه درست نکن به ما نمیوفته مامانمم واسه همین نمیذاشت من

سبزه درست کنم ولی امسال گفتم منو بکشیتمم خودم سبزه درست میکنم

به نظرمن که این حرفا خرافاته!!

تو اینترنت مدل سبزه با تخم شاهی دیدم که خیلی خوشگل بود احتمالا اونجوری درست میکنم

ماهی هم گفتم امسال خودم میرم میخرم!!!

اخه ماهی پارسالمون توهمون عید مرد ولی پیارسال و من خودم خریدم و بهش غذا

میدادم تا پاییز زنده بود!بعد یه مدت یادم رفت بهش غذا بدم مرد!!!اسمش لویی بود!

خلاصه که میخوام امسال مثل هرسال دختر اخمو نباشم و به استقبال بهار باروی

باز برم تا شاید بهارم بامن اشتی کنه!!!!

کلاس خیاطی امروزمو به خاطر سرما خوردگی کنسل کردمو فردا کلاس دارم!

امسال100 دفعه سرما خوردم اونم شدید!امروز سونیا واسم سوپ درست کرد یه کم

بهتر شدم!

خداکنه تا فردا بهترشم صدام بدجورگرفته!مثل صدای یه پیرزنه خسته!!!!

بووووخدا!!!

 

 

 

۵ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ghazaleh ...
۲۹ بهمن ۱۱:۵۷
سلااااام جانم ♥
ان شاالله که 95برا همه همه همه آدما خوب باشه 
پر برکت و کم دغدغه تر 
خداروشکر شکر شکر که 94داره میره 
خسته کننده و پر اتفاقای بر خلاف میل 
ان شاالله هیچوقت چیزای تلخ تکرارنشه 
زندگی به کامتون باااااااشه بانوووووووو 
بهارهم بهترین فصل زندگیت شه امسال :-******

پاسخ :

سلااام!
ممنووون دوست من!!!

طاها میرویسی
۲۹ بهمن ۱۲:۳۸
عید پیش پیش مبارک!
ولی عید خوبه ها!!

پاسخ :

تو عید مجبوری ادمایی که دوست نداری رو ببینی!!!
عید شماهم پیش پیش مبارک!
fateme safari
۲۹ بهمن ۱۳:۳۶
تم وبلاگت به خیاطیت میادااا ;)

پاسخ :

اره !!واسه همین گذاشتمش!!! دیدن دکمه و پارچه روحمو شاد میکنه!
anisa
۲۹ بهمن ۱۷:۰۲

سلام!

اولین باریه که میام وبت .وبت یکم حس ناراحتی توش موج میزنه.منتظر پست های شادترت هستم .

کار خوبی کردی اومدی بلاگ..بلاگفا خیلی مسخرس.!

پاسخ :

سلوم دوست عزیز خوش اومدی!!!این حس ناراحتی از تو قلبم به وبم منتقل میشه حال دلم رو به
بهبوده وبمم کم کم حالش خوب میشه!
بلاگفاهم  که  چیزی نگم بهتره,حیف وبامون که پروند,اگه از اول بلاگ و میشناختم اصلا اونجا وبلاگ
نمیساختم.
دیانا
۲۹ بهمن ۱۷:۲۹
آره بابا اخمو نباش بهار خودش خیلی خوب نیست ولی عید خوبه سبزه هم درست کن از این حرفت زیاد میزنن تو گوش نده ما که هرسال چندتا زیبا درست میکنه ولی بهش بگیم ناراحت میشه همیشه گندم میریزه خوشگل نمیشه از این دخترونه بازیا هم من بلد نیستم ولی هرسال یه سفره ی خوشگل پهن میکنم

پاسخ :

سلووووم!الهی  چقدر رابطه تو ومامانتوجالبه!
امسال تو سبزه درست کن خب!!!!!
منم امسال واسه بار اوله میخوام درست کنم,ازاینترنتم یاد گرفتم چیکار کنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان