درجستوجوی دکتر!!!

سلووووم

ایشالا که اونایی که عشقولی داشتن امروز روز پراز عشقی واسشون بوده باشه!!!

ما که نداشتیم!!!

زیاد پست نمیذارم چون اتفاق خاصی نیوفتاده ,همه چی ارومه و منم هر روز

میرم مهدو میام خونه روزای زوج که کلاس دارم روزای فردم میگیرم میخوابم!!!!

امروز تومهد با بچه ها کلاژ داشتیم!واسشون دکمه های رنگی وپارچه های گل گلی برده بودم

تا نصفه شب با مامان نشسته بودیم گلای پارچه هارو درمیاوردیم که بچه ها راحت باشن!

خلاصه که امروز تومهد بچه ها کلیییی ذوق کردن,اینقدرم که ذهناشون خلاقه!کلی چیزای

بامزه با پارچه و دکمه کشیدن!

منم همچنان دنبال یه دکترخوب میگیردم واسه عمل بینی,

نمیخوام عجله کنم و هول هولکی برم پیش یکی و بعدا پشیمون شم ,دختر خواهر شوهر

دوستم رفته پیش کامران اکرمی  توکرج .خیلی خوب شده!

دختره خیییییییلی بینیش بزرگو زشت بود الان اینقدر خوشگل شده!

واسه من بزرگ نیست ولی خب گوشتیه عمل کنم خیلی خوب میشه!

دخترخالمم رفته پیش دکتر عابدین تو کلینیک سینا اطهر تجریش عمل کرده اونم خوب شده ولی

من ازمدل بینی فامیل دوستم بیشتر خوشم اومده!

مشکل اینجاست که  تو سایت دکتر اکرمی اصلا نمونه کاری نیست اینستاگرامشم

عکسی نداره!

  به نظرم عادی نیست که دکتره سایت داشته باشه ولی هیچ نمونه ای از

عملایی که کرده تو سایتش نباشه!

من دوست ندارم بینیموخیلی قلمی کنه و خیلی عروسکی باشه ولی دوست دارم یه کم سربالاش

کنه!

حالا فردا زنگ میزنم مطبش بامنشیش صحبت میکنم!

اگه دکترخوب پیداکنم قبل عید عمل میکنم اگه نه که میذارم واسه بعدازعید عجله که ندارم!

اگه دکتر خوبی سراغ دارید لطفا بهم معرفی کنید!

 

 


 

۱۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ناهید بانو
۲۶ بهمن ۱۲:۴۵
سلام
خوبی؟
من که دکتر سراغ ندارم :)
اصن چه کاریه بینی عمل کردن
بینی فابریک خودمون خیلی هم خوبه P:

پاسخ :

خب بینی من گوشتیه با عمل خوشگل تر میشه!
امیرحسین
۲۶ بهمن ۱۲:۵۷

دکتر عشقی هست من میرم متخصص پوسته داداششم هست

حراج زیباییه تو همدان میگن ک کارش خوبههههه

 

بیاید همدان زیاد هست ووووووووو.......

پاسخ :

اووه همدان!!خیلی دوره!!

رویا
۲۶ بهمن ۱۸:۳۷
دکتر رجب شیروانی طبیعی عمل می کنه...
میتونه بری سایتش عکسارو ببینی...
از دکتر فرزام هم زیاد تعریف می کنن...

پاسخ :

مرسی عزیزم!اون یکیارو نمیدونم ولی دکتر فرزام دکتریه که بینی انا نعمتی رو عمل کرده,
واسه همین راجع بهش تو اینترنت زیاد خوندم ولی یکی میگفت رفته بوده پیشش واسه مشاوره
دیده دعواست!یه خانم بعداز ۸سال از عمل بینیش اومده بود اونجا ,
بینیش بعداز۸سال کج شده بوده
رویـا
۲۶ بهمن ۱۸:۴۶
در ضمن دکتر فیروز ناظم هم خوبه کارش..
خیلی تعریف میکنن ازش...

امیرحسین
۲۶ بهمن ۲۱:۰۵

اووووو خخخخخخخخخ

5 ساعت راه دیگهههههه والاااااااا

 

میگم اگه میخواین ی 8یا 9 سال صبر کنید بلاکه ما دکترشدیم

 

تشریف بیارین ........ 

ی دماغ نباشدی تحویلتون بدیم

پاسخ :

تا۸سال دیگه من پیرشدم!!!!!!!!!

ra nafas
۲۶ بهمن ۲۲:۵۰

عزیزم دکتر خواهر من هست کارش تکه من دوسامم رفتن طبیعی عم عمل میکنه اصلا شبیه همه  اونا که عمل کردن نمیشی تهرانه دکتر کوروش قنبریان هزینشم اگه بری بیمارستان مناسبه  تا 2 تومان خواستی بگو ادرس یدم

پاسخ :

کدوم بیمارستانه؟؟؟ادرسشو بده بهم عزیزم
معصوم
۲۷ بهمن ۰۹:۳۰

دختر عمه من رفت پیش یک دکتر ، اسمشو نمیدونم ، گفت طبیعی میخوام ، عمل کرده ، قیافش اصلا عوض نشده . به نظر من بینی ش بزرگتر بود با نمک تر بود

اونم بینی ش گوشتی بود. میگن گوشتیا بر میگرده ، این کوچیک کننده بینی که ماهواره تبلیغ میکنه اثر نداره؟

پاسخ :

اگه بینی گوشتی رو بیش از حد کوچیک کنن  برمیگرده ولی اگه فقط اشکالاتشو برطرف کنن  و بیش از حد کوچیکش
نکنن نه برنمیگرده,من نمیخوام طبیعی عمل کنم دوست دارم نیمه فانتزی عمل کنم!!
ra nafas
۲۷ بهمن ۱۳:۲۵
الان ادرسشو میدم بهت

پاسخ :

مرسی عزیزم
ناهید بانو
۲۷ بهمن ۲۲:۱۱
خب انشالا که دکتر خوب پیدا کنی و صاحب یه بینی خوشگل بشی 😉🙏

پاسخ :

مررررسی!!
نسیم
۱۸ آذر ۰۳:۳۵

پیش اکرمی عمل کردین؟سلام:)

 

پاسخ :

نکردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان