سوغاتی

سلووم

سووونیا اووووومد!!!!!

امروز ازمهدکه اومدم سونیا تازه اومده بود !

دلم واسش تنگ شده بودا!!!!

کلی سوغاتی اورده!

واسه من یه انگشترو یه جاکلیدی و یه شارژر همراه خریده!

واقعا ما ها ازدواج کنیم چه جوری میخواییم ازهم جداشیم؟؟

این عکس جینگولیایی که خریده

 

 

۵ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
His Love
۲۲ بهمن ۱۱:۰۵
آخــِــی! چــقد سوغاتی آورده! بَه بَه

پاسخ :

:)
negar ღ
۲۳ بهمن ۲۰:۳۸
اووووووه
چ همه
دیانا
۲۹ بهمن ۱۷:۳۵
وای سونیا اینارو از کجا پیدا کرده ؟ اونجا که هیچی نبود من فقط دوتا گردنبند خریدم یکی واسه خودم یکیم واسه دوستم خداس خیلی خوشگله با یه جعبه شیرینی گیرینوش

پاسخ :

سلام سونیا اینا رو چندبار بازار بردن ,مگه شمارو نبردن؟؟؟؟
خوش گذشت؟؟؟؟من که عکسایی که سونیا گرفته رو دیدم خیییلی دلم خواست یه بار برم!!!
دیانا جان من میخونمت ولی همچنان نمیتونم واست نظر بذارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان