خواهرانه

اقا من دلم واسه ابجیم تنگ شده!!


۷ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
RaCi naL
۱۸ بهمن ۲۳:۱۶
اِی جون چقد رمانتیکی شما ^-^
زنگ بزن بش خوب :))

پاسخ :

روزی صدبار تماس میگیریم!!!!!!!
His Love
۱۹ بهمن ۱۰:۰۱
مگه چــند روزه رفته؟؟!! ^-^
آخِی! مثِ خواهــرِ منی شما!!

پاسخ :

شنبه رفته  سه شنبه شبم راه میوفتن!!!

آوا Sh
۱۹ بهمن ۱۷:۱۵
سلام عزیزم.
من اینجا دستورشو برداشتم و درست کردم.:

http://cafebanoo.niniweblog.com/post/40/%DA%A9%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%81%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%85%D9%87-%D8%A7%DB%8C.html

پاسخ :

ممنوووون
ra nafas
۲۰ بهمن ۰۰:۳۴
عزیزم معلومه خیلیم بهش وابسته ای ایشالله زود برگرده 

پاسخ :

اره واقعا بهش وابسته ام!
شیکسون (^_^)
۲۰ بهمن ۱۴:۰۸
آخی :)
پیرو پست قبلیه پس...^_*
خیلی خوبه این مهر و محبت بینتون... :)

پاسخ :

ممنوون!

امیر
۲۰ بهمن ۲۱:۱۷

خوش بحالشون خواهرتون

اول بخاطر اینکه رفته شلمچه سرزمین عجیبیه خیلی .... دوست داشتنیه

 

دوم اینکه خواهر داره ک دوسش داره

 

حسودیم شد خخخخخخخخ

پاسخ :

ممنون!!!!!

شلمچه تاحالا نرفتم ولی خیلی تعریف شنیدم ازاونایی که رفتن

واقعا دلم میخواد یه بار برم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان