اردوی شلمچه

سلووم

جشن اونروز تومهد خوب بود تقریبا همه چی طبق برنامه پیش رفت

بهنامم ازهمون روزکه  پیام داد و هرچی دلش خواست گفت دیگه خبری ازش نبود

تادیروز که بهم پیام داد و گفت نمیتونم پولتو جورکنم خونه رو بزن به نامم اجاره ش بدم بعد پولتو

میدم,گفتم نه خیر ازاین خبرا نیست

بعدشم یه چیزی که بهش گفته بودم  همونروز که قضیه پس دادن خونه رو گفتم بهش

یه ماه بیشتر بهت وقت نمیدم اگه تا یه ماه جور کردی خونه رو میزنم به نامت اگه

نه که خودم خونه رو میذارم بنگاه میفروشم

دیشب دوباره شروع کرد منو مقصر جلوه دادن,وباره شروع کرد توهین کردن

واقعا احساس حماقت میکنم که چرا تاالان خطمو عوض نکرده بودم,همون لحظه اکانت

تلگرام لاین و واتس اپ و پاک کردم و خطمم خاموش کردم و اون خط جدیدی که گرفته بودم و

روشن کردم,

همین جا به همه قول میدم دیگه اون خطو روشن نمیکنم....

امروز سونیا ازطرف مدرسه رفت شلمچه!

اصن کلی دلم تنگ شده خانواده ما کلا یه شبم ازهم دور نبودیم واسه همین

اگه یکی چندروز خونه نباشه همه دلتنگ میشن ازنوع شدیدش!

به مدیر مهد گفتم میخوام بیست دقیقه زودتر برم که بتونم سونیارو جلو مدرسه

ببینم دیگه رفتیم بارو بندیلشو دادیم دستشو سوار ماشینش کردیم!

چهارشنبه شب راه میوفتن میان, ازهمین الان حس میکنیم یه طرفه خونه نیست!

مامان و بابا بهش پول دادن یه کارت عابربانکم دادیم دستش منم شهریه یکی از

شاگردای خیاطیمو دادم بهش!

ایشالا که بهش خوش بگذره!

تویه مهد یه اتفاق افتاده که منتظرم تکلیف همه چیز روشن شه بعد بیام واستون بنویسم

احتمالا فردا همه چیز روشن میشه.
 

۴ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
معصوم
۱۸ بهمن ۰۹:۲۱
منم اونوقتا که مزاحم داشتم هی خطمو عوض نمیکردم، بعد یه مدت به خودم گفتم مگه خودآزاری داری بچه ؟ عوضش کن دیگه

پاسخ :

اره دیگه منم یهویی به این نتیجه رسیدم که حماقته هربار توهیناشوگوش مبدم و خطمو عوض نمیکنم!
RaCi naL
۱۸ بهمن ۰۹:۵۷
عزیزم ^-^ چقد عشق داری به خواهرت 
چند سالشه سونیا خانومتون ؟!
یادش بخیر ازدو ـای مدرسه که میرفتیم چقد خوش میگذشت ....
خدا حفظش کنه :*

پاسخ :

ما خیلی بهم وابسته ایم!سونیا۵سال ازمن کوچیکتره'۱۶سالشه!
اره واقعا دوران مدرسه خیلی خوب بود من همه ی اردوهارو میرفتم!!!
هیییییی یادش بخیر
His Love
۱۸ بهمن ۲۱:۵۱
آخِی ... چقَ وابسته اید به همـ ^-^
ایشالا بِش خوش بگذره و زود برگـــرده

پاسخ :

ممنووووون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان