wc

سلووم

خدا هیچ خونه ای رو بی دستشویی نکنه!

اقا لوله کف رختکن ما شکسته بودو اب طبقه پایین چیکه میکرد امروز مجبور

شدیم کارگر بگیریم بکنن درستش کنن از ساعت 9 صبح تا همین یه ساعت پیش

دستشویی داغون بود!من که تا 12 مهد بودم ولی از 12 تا الان نابود شدم واقعا!!

این چند روز واقعا روزای سختی بود واسه ما ,7میلیون بدهی داریم که باید تا نهایتا 6روزه

دیگه جورش کنیم 3 تومنشو باید پریروز میدادیم که خدا میدونه به چه مکافاتی جور شد

الان مونده 4 تومن که اونم باید تواین چندروز جور کنیم

ما به خاطر عمل باطری بابا  بیست تومن خرج بیمارستان کردیم وقسطامونم بدجور عقب

افتاد مخصوصا الان که بابا دیگه کارهم نمیتونه بکنه دیگه بدتر

پول طلاهامم من گذاشتم سپرده یک ساله هرچند اگه سپرده هم نبود محال بود

بابا و مامان اون پول و از من بگیرن,خلاصه که بدجور وضعیت بحرانیه واسمون

دعا کنید این روزای سختم بگذره.

بهنامم این چند روزه خیلی اذیتم کرد هر لحظه و هر ساعت زنگ میزد و

میگفت بیا ببینمت منم نمیتونستم برم اصلا نمیخواستم برم,نمیذاشت بخوابم

تا نصفه شب زنگ میزد تو مهد زنگ میزد ظهرام که سه ساعت میخوابیدم اینقدر زنگ میزد

که از بی خوابی تو مهد نمیتونستم اصلا سرپا وایسم اخرسرم وقتی

دید من نمیرم بیرون پیشش هرچی از دهنش دراومد گفت و دیگه هم پیام نداده.

 خیلی خسته م .....

پ ن:من نمیتونم واسه دیانا نظربذارم ,نمیدونم چرا .

دیانا بهت سرمیزنم واسه قمر خانمم خیلی ناراحت شدم خدا رحمتش کنه


 

۵ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
آوا Sh
۰۵ بهمن ۰۸:۳۸
سلام شادی جان خوندمت خانومی.
برای قلب پدرتون خیلی ناراحت شدم.دقیقا مشکل پدرشوهر من..
امیدوارم حال پدرتون خیلی زود خوب بشه و مشکلاتتون حل بشه عزیزم.
چشم در اسرع وفت مشکل فونت قالب رو حل میکنم.
مواظب خودت باش.روزت خوش.

پاسخ :

ممنون دوست من
دیانا
۰۵ بهمن ۱۰:۵۵
ایشالا همه چی درس میشه بدهیتونم جور میشه پسش میدین
+خیلی ممنون عزیزم زیبا و بابام رفتن تبریز فردا برمیگردن خیلی دلم میخواست منم برم ولی مدرسه نمیذاشت نیروانا ولی رفته بود
راستی کامنتتم اومد مرسی بازم

پاسخ :

ممنون!
خدارحمتش کنه ,راستی جعبهه رو هنوز پیدا نکردی؟
کامنته رو ده بار فرستادم اخرشم زد ناموفق ,چندتاش اومد؟؟
UP in the sky
۰۵ بهمن ۱۴:۲۱
خاک تو سرِ بدهی و بی پولی :((((

پاسخ :

خاک تو سرش واقعا!
معصوم
۱۰ بهمن ۰۷:۵۸
نمیدونم چرا دوست نداری خطتو عوض کنی.... داری اینجوری خودتو نابود میکنی

پاسخ :

عوض میکنم قول میدم....

تکلیف خونه روشن شه خطمو عوض میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان