بغلم کن......

همه چی ارومه,

زندگی داره میگذره,

سخت,تلخ

ولی میگذره.....

بهنام احساس خطر کرده فکر میکنه میخوام ازدواج کنم واسه همین خونه رو دارم پس میدم.

طلاهارو پریشب فهمید خیلی ناراحت شدبعدش گفت هیچی ازت نمیخوام جز خودتو ...

خواهرش نامزد کرده فقط واسشون ارزو کردم

همون کارایی که بامن کردن و همونقدر من اشک ریختم,سر دخترشون بیارن و

اونم مثل من همونقدر اشک بریزه که خودش یه پای تموم اختلافام بود.

حال و روزم خوش نیست

نمیتونم رو هیچی تمرکز کنم

معلوم نیس خدا کجاست....


۱۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
شیکسون (^_^)
۰۱ بهمن ۱۵:۳۷
کاش میشد همه گذشته رو فراموش کنیم که خودمون راحت باشیم و فردارو بسازیم...این حس و احساس آدمی گاهی دردسر و رنجش میشه...
زندگی رو میسازی ولی در هر صورت :)

این آهنگ تتلوئه فکر کنم، یکی از دوستای وبلاگی پیشنهاد داده بود ولی وقت نشد گوش بدم :دی اینجا شنیدم، خوب بود، ممنون ;-)

پاسخ :

موضوع اینجاست که گذشته فراموش نمیشه.......
اره اهنگ تتلو بود من همون لحظه دانلودش کرده بودم خییلی قشنگه
♥رکســــــــــانا♥
۰۱ بهمن ۱۶:۳۴
خوب شو آجی جون..درست میشه ان شاالله
RaCi naL
۰۱ بهمن ۲۰:۲۵
دعای بد نکن به جون هیچکس !
خیلی بده که اینطوری نفرینشون میکنی بیچاره رو
بگو من که از ازدواجم خیر ندیدم ، ایشالا اون خوشبخت شه !

پاسخ :

بیشتر اختلافایی که بین منو خانواده بهنام پیدا شد باعثش این دختره بود,
میومد پیش من از بهنام بد میگفت ,میگفت بهنام بد دله بهنام از اوناس که نذاره پاتو ازخونه بذاری بیرون,
چشم منو میترسوند وقتی به بهنام میگفتم خواهرت هروقت منو تنها گیرمیاره این حرفارو میزنه,بیا بریم پیش مشاوره
یه وقت بعدا مشکلی باهم نداشته باشیم بهنام که پیش مشاوره نمیومد ,خواهرشم جلو بهنام کلا منکر
حرفاش میشد و بمن میشدم تو اون خونه یه دروغگو  ....نمونه هاش خیلی زیاده
نمیتونم ارزوی خوشبختی کنم براش
ra nafas
۰۲ بهمن ۱۸:۵۱
عزیزدلم چرا؟ البته منم همچین با خیال راحت نیستا چون هربار استرس میگیرم تا قبل تاریک شدن هوا خونه باشم اقایی گیر نده   اما خوب با همه مشکلاتی که دارم اگه دوسام نبودن دغ کرده بودم همیشه همراهم بودن  تنها کسایی هستن که میدونم ترکشون نمیکنم تنها اونا از گذشته برام میمونن

پاسخ :

داشتن دوست خوب واقعا نعمته!
الناز
۰۲ بهمن ۲۳:۵۲
در مورد اون خانومیکه گفته برا خاوهر بهنام آرزوی خوشبختی کن من باهاش مخالفم مگه میشه یکی آدمو اذیت کنه و آدم براش آرزوی خوشبختی کنه... شاید نفرینش نکنه ولی قطعا آرزوی خوشبختیشم نمیکنه. خب آدم باید تو شرایطش قرار بگیره تا حرفای تورو درک کنه  ولی این خانوم خیلی راحت حرف میزنه.

پاسخ :

هرکسی تو شرایطش که باشه یه جور رفتار میکنه هستن اونایی که حتی واسه دشمنشونم ارزوی بدبختی نمیکنن
خدا کسی رو تو شرایط من قرار نده  ,شاید به حرف اسون باشه ولی واقعا دردناکه تو بیست و یک سالگی
این همه درد تو دلت باشه,من اونقدر خوب نیستم که بخوام واسشون ارزوی خوشبختی کنم من از ته دل
منتظره  روزی هستم که کارایی که بامن کردن سرشون بیاد.ولی خب مامانم از اون ادماست که هیچوقت بده کسی رو
نمیخواد حتی دشمنش  ولی خب اخلاقا فرق داره دیگه 
معصوم
۰۳ بهمن ۱۲:۱۲
دور نیست روزی که میانو ازت حلالیت میخوان

پاسخ :

من نمیگم ادم خوبی هستم ولی  یه دختره ۱۹ساله از دست اینا شبا با هق هق خوابید ازخدا میخوام خودش جواب 
ایناروبده,موضوع اینجاست که الانم از نظر اونا من بد بودم که طلاق گرفتم
معصوم
۰۳ بهمن ۱۲:۱۳
چقدر ساده بودی خوب حرفای دختره رو ضبط میکردی، یا باهاش اسمس بازی میکردی اسمساشو به داداشش نشون میدادی

پاسخ :

من نمیدونستم چه نقشه ای واسم داره,اصلا به فکرمم نمیرسید
ra nafas
۰۴ بهمن ۰۰:۲۹
امروز منو ترسوندن گفتن بچت کور میشه اززمایش ژنتیک چجوریه ؟ یه وقت نگن نمیتونید ازدواج کنید 

پاسخ :

اووووف تا کجاهم پیش رفتیدا!این ازمایش و که بدی معلوم میشه میتونی بچه دار بشی یانه,به نظرم تو پیش یه
دکتر زنان برو ومشکلتو بگو و اطلاعات بگیر ازش
آوا Sh
۰۴ بهمن ۰۸:۳۷
سلام عزیزدلم..
خوبی؟
همینطوره واقعا..هیچ کس از غم و غصه ی دل هیچ کس خبر نداره..
خوب طلاق در هر صورت واقعا سخته..
مهسا هم شاید از ته دلش غمگین و ناراحت باشه..اما بروز نده...
در مورد خواهر شوهر سابقت هم ببخشش و براش آرزوی خوشبختی کن.اینجوری انرژی مثبتش به سمت خودت برمیگرده.

پاسخ :

اره واقعا طلاق درهرصورت سخته
مهسا الان خیلی غمگینه من اینو ازته دل درک میکنم.
راجع به اون دختره هم هنوز به اون درجه از خوب بودن نرسیدم, شاید الان
بگی تو چقدر کینه ای هستی و مشکل از تویه ولی یه سال ونیمی
که از دخالتهاشون زندگیم سیاه شده بود و هیچکس ندیده
ghazaleh ...
۰۴ بهمن ۱۳:۵۸
سرش میاد 
آماده تماشا باش 
خدا همینجوری نیست که خداییه برا خودش جوری بهت نشون بده 
فک کردی این بد دلیا تو زندگیش تاثیر نداره؟
اونم تاوان پس میده خوب هم پس میده 
الآن حالت خوبه جانا؟
حالتو خوب کن دیگه توکل کن به خدا 
نگرانیاتو دور کن 
الآن وقت زندگی کردنه زندگی کن اونام میخواستن زندگیتو بگیرن نذار نذار شادیتو ازت بگیرن جوونیتو بگیرن 
خدا هست خودش همه چیو میبینه 
صبر کن سر فرصت مناسب نشونت میده جوری که دلت به حالش بسوزه 
مرآقب خودتم باش بانو جانـ ♥♥ ـ

پاسخ :

من تو همه سختیام فقط میگفتم خدا جای حق نشسته دنیا داره مکافاته هرکاری بکنی خدا جلوت میذاره

منم منتظرم تا همه حرفا وکاراشو خود خدا جواب بده

دارم کم کم دوستای وبلاگی رو خسته میکنم همش میام مینویسم حالم خوب نیست نه اینکه نخوام واقعا نمیتونم دوباره همه چیزو به حالت عادی برگردونم کمک میخوام ولی نمیدونم از کی باید کمک بگیرم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان