زندگی سخته

سلووم

دارم طلاهامو میبرم بفروشم...

حس بدیه...

چقدر قبلادوستشون داشتم ولی الان به جز انگشترم

ازبقیه شون متنفرم....

نمیدونم کاردرستی دارم میکنم یا نه انگار تو یه عمل انجام شده قرارگرفتم...

همه چیز داره رو دور تند حرکت میکنه و منم مجبورم تصمیمای سخت بگیرم.....

پولشو میذارم تو بانک سودشومیگیرم یه کمم روش میذارم

پول قرعه کشی میدم ,ینجوری هم اصل پولم میمونه هم یه قرعه کشی 8تومنی دارم

استخاره کردم برای فروششون خوب اومد.

حالاهمچین میگم طلاها کلا56گرمه که بفروشمش میشه 5 تومن!

خدایاخودت هرچی صلاحه رو جلوپام بذار......

عکساشون تو ادامه مطلب

 

این انگشترمو خیلی دوست داشتم اصلا وقت نشد

زیاد بندازمش.

۷ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
amir
۲۶ آذر ۱۵:۲۷
باشد بنای خیری

پاسخ :

ممنون
آقای خاص
۲۶ آذر ۱۶:۱۶
خرید و فروش طلارو ساده نگیر... اگر الان بفروشی و هفته ی دیگه طلا بشه گرمی ۱۰۰ تومن، حدود ۵۰۰ هزارتومن ضرر کردی... برعکسشم میتونه بشه... با یه آشنا مشورت کن... من سر در نمیارم ولی احتمالش هست سه شنبه قیمت طلا به اوج برسه...

پاسخ :

پسرخاله هام  طلاسازن به یکیشون زنگ زدم ,حالا اون گفت احتمال پایین اومدن قیمت طلا خیلی بیشتراز بالا رفتنشه.

دیانا
۲۶ آذر ۱۸:۵۸
اشکال نداره
من خودم اصلا طلا دوس دارم
غصه نخور پولشو بگیر حالشو ببر

پاسخ :

منم طلا دوست نداشتم ,ولی طلاهای نامزدیمو با هزار تا ذوق با بهنام خریدیم.....

مدیر سبز
۲۶ آذر ۲۰:۲۶
"فلسفه افراد ثروتمند و فقیر در اینست:
افراد فقیر پولی را که پس از خرج کردن باقی می ماند، پس انداز میکنند.
افراد ثروتمند پولی را که پس از پس انداز باقی می ماند، خرج میکنند."

ان شاالله اتفاقهای خوبی میافته و بهترش رو هم میخرید :)

پاسخ :

چه جمله ی تاثیر گذاری !
ممنون!
مدیر سبز
۲۶ آذر ۲۳:۳۶
خواهش میکنم :)
فقط یادم رفته بود اسم گوینده این جمله رو بنویسم:
ناپلئون هیل، نویسنده کتاب "بیاندیشید و ثروتمند شوید"(پرفروش ترین کتاب حوزه ثروت فردی)

پاسخ :

کتاب خوبی باید باشه

بانونه
۲۷ آذر ۰۲:۲۹
تصمیمت عالییییه از عاقل بودنت خوشم میاد افررین به تو
اینجوری میگی فروششون سخته انگار به برگشتش امید داری ته دلت
شاددی اگه ١٪‏ هم برگردین سمت هم باید همه چی از اول باشه نه اینکه اینا ته دلت ازارت بده
کار خوبی می کنی 
بکن از هرچی که خاطره ی بهنامو با خودش داره
دور تندت سمت پیشرفته خداروشکرررر 

پاسخ :

اره امید داشتم....

میخوام همه چی رو به حالت عادی برگردونم ولی نمیتونم....

صدف ..
۲۷ آذر ۱۲:۴۵
غصشونو نخور شادی..
ایشالله بهترشو میخری..
اصن حتی اگه بهنام برگرده باید از نو شرو کنید و دیگه این طلاها به دردت نمیخورن.. :)

پاسخ :

سلووم عزیزم

به خاطر خود طلاها غصه نمیخورم من داغداره سرنوشتمم....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان