مهران مستی

سلوووووم

اقا یه اتفاق !!!!

من یکی از خواننده های مورد علاقه م مهران مستی

یعنی عاااااااااااااااشقشما!!! دیشب تو اینستا فالووش کردم و لایکش کردم

صبح دیدم همه پستامو لایک کرده!!!!!

اصن از خوشحالی داااااغونم!!!!!

این عکسشه

خلاصه که ازمهد برگشتم کلییی روحم شاد شد!!!!

اون زمانی که راهنمایی بودم و مرتضی وارد زندگیم شده بود همش یا اهنگای مهران مستی و

گوش میدادم یا اهنگای میلاد باران ,واسه همین این دوتا

خواننده بدجور به من حس خوب میدن!!!!

امروز صبح تو مهد بهم خوش گذشت , تو این تعطیلات بدجور دلم واسه بچه ها تنگ شده بود

مخصوصا کمیل و عرفان!!!!

خلاصه که تو مهد همه چی خوب بود با بچه ها بسکتبالم بازی کردیم!!!

ازمهد برگشتنی هم مرتضی با اون نگاه مرموزش وایساده بود سرکوچه ی مهد,ولی

اگه یه کوچولو شل بگیرم اتفاقای خوبی نمیوفته!!

واسه همین همون دختراخمو میمونم!!

امروز یه تصمیم گرفتم که نمیدونم انجامش بدم یانه

میخوام طلاهای نامزدیمو بفروشم بذارم تو بانک,تاالانم نفروختمشون چون به بودن با بهنام 

امید داشتم ,الان ندارم....

نمیدونم کارم درسته یا نه میترسم بفروشم بعدش بهنام بیاد و ندونم چیکارکنم...

به نظرتون چیکارکنم؟؟؟

۵ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
دیانا
۲۲ آذر ۱۹:۲۳
منو مامانم واقعا با هم دوستیم  حرصش میگیره  وقتی بهش میگم زیبا ولی چه میشه کرد از بچگی بهش گفتم عادت کردم
اسم وبلاگ جلبک خاتونم حرف های جلبکیه
معصوم
۲۳ آذر ۰۸:۲۲

با خونوادت مشورت کن.

بهت بخشیدن ؟ چون میتونن طلب کنن

پاسخ :

طلاها واسه خودمن جراتشو دارن بیان چیزی بگ؟؟
بهنام ۳۶۰۰به مامانم هنوز بابت قرعه کشی بدهکاره
معشوقه مىم
۲۴ آذر ۱۳:۳۲
سلام عزیزم
اوممم نامزدیت بهم خورده؟ 
اره بابا طلاهاتو بفروش بذار بانک اگه اهل طلا نیستی

پاسخ :

اوووف که عاشق طلاهام بودم ولی دیگه نمیتونم تحملشون کنم!

نزدیک عید میفروشمش!

معشوقه مىم
۲۴ آذر ۱۴:۱۲
سلام عزیزم
همه ی آرشیو این وبلاگتو خوندم
وبلاگ قبلیت رو هم سر صبر میخونم
اینقدر ناامید نباش...همه چیز درست میشه
دوباره ازدواج میکنی...یه ازدواج خوب و موفق...چیزی نشده که اینقدر میگی بدبخت شدی....همشو بسپار به خدا..
امیدوارم یه زندگی خییییلی عالی در انتظارت باشه

پاسخ :

مرسی عزیزم!!

 

هومن
۲۴ آذر ۲۰:۱۳
سلام شادی

پاسخ :

سلووووم!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان