خبرای خوب

بچه ها سلام

خوبید؟

من خوبم

این بار خیلی خودمو نگه داشتم که نیام و بنویسم

هی به خودم میگفتم بزار کار تموم شه بعد بنویس

بلاخره شد😉

بچه ها من بلاخره تو یه بیمارستان دولتی کار پیدا کردم🎊

و امروز اولین روز کاریمه😍

نهم شهریور اخرین شیفتم تو محلکار قبلیم بود

رفتم از همکارا خداحافظی کردم

و استعفام رو نوشتم

کلیک

نمیدونید چقدر برام سخت بود ،این همه همیشه از اونجا

بد میگفتم این همه اونجا  اذیت میشدم 

ولی روز اخر داشتم گریه میکردم....

انگار الان که از اونجا بیرون اومدم هیچ چیز بدی از اونجا

تو ذهنم نمیاد و فقط روزای خوب تو ذهنمه...

روز اخر گذشت و من از سرکار یه راست رفتم به سمت بیمارستان

که بفرستنم طب کار و سو پیشینه

هردوتاش رو انجام دادم و دیروزم اخرین مدارک رو تحویل

دادم و اخرین ازمونم گرفتن که خداروشکر قبول شدم

الانم تو اتوبوسم ودارم به سمت ازادی میرم 

بچه ها خیلی میترسم 

خیلی استرس دارم ....

دعا کنید برام همه چی خوب پیش بره💗

 

ن

 

۸ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
لوک خوش شانس
۱۴ شهریور ۰۸:۰۶

انشاالله همه چی به خوبی و خوشی پیش بره واست 

پاسخ :

مررسی🌸
yennefer
۱۴ شهریور ۰۹:۱۷

خیلی خیلی برات خوشحال شدم

واقعا میگم

ایشالا تو کار جدیدت بترکونی و کلی پیشرفت کنی

کلی پولدار بشی و حال خوب داشته باشی

پاسخ :

💗💗💗💗💗💗
ممنون عزیزم
زری ...
۱۴ شهریور ۱۲:۴۳

دست و جیغ و هوراااااا :)))))

موفق باشین اونجا ان شالله :)))

 

+ راستی گفتین تو کار چاپ اینا رفتین ، پیج اینستا زدین ؟

پاسخ :

ممنونم عزیزم💗💗💗🌸
اره زدم ولی هنوز زیاد پست نذاشتم
Can Yaman
۱۴ شهریور ۱۵:۵۳

به سلامتی عزیزم.

خیلی خوشحالم برات.

امیدوارم تو کار جدیدتم موفق باشی مثل همیشه، دختر ِ قوی🌹🌹🌹🌹🌹

پاسخ :

💗💗💗💗💗💗
مرسی عزیزم
RaCi naL
۱۴ شهریور ۱۷:۴۲

خوب خداروشکر 
امیدوارم که بهترینا برات اتفاق بیفته ^_^

پاسخ :

قربووونت❤💚
سحر
۱۶ شهریور ۱۱:۴۶

وای😁

خیلی خیلی خوشحال شدم دخترجون💪🏻

مبارکه

انشالا محیط و شرایط جوری باشه که دوس داری😘

 

(این اواخر کارو گذاشتم کنار دارم درس میخونم و خیلی استرس دارم، کامنت نذاشتم ولی همه ش چکت میکنم میخونمت )

پاسخ :

ممنونم💗❤💚💜
RE GA
۲۴ شهریور ۱۰:۳۱

خیلی خوشحالم. برات

 

تبریک. میگم بهت

تو موفق میشی مطمئنا چون بدتر از اینا رو پشت سر گذاشتی

پاسخ :

مررررسی🌸💗💜
سحر
۱۴ مهر ۰۰:۴۱

نمیدونم پیامم برسه بهت یا نه

مواظب خودت باش دختر جون❤

پاسخ :

🖤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان