واکسن ناشناس😑

اقا یه جور بدی بی حوصله م

نمیتونم با هیچکسی بسازم

از همه بدم میاد 

بیشتر از همه از خودم...

چند روز پیشش با یه پسره به قصد اشنایی حرف میزدم

یعنی به زور صداشو تحمل میکردم،همش میخواستم

زودتر ساکت شه

ایدی پیج اینستاگرامشو بهم داد رفتم دیدم

تو پیجش پر از عکسای ....😑

گفتم تو اینا رو قبول داری؟

گفت اره 

گفتم من از بالا تا پایینشون متنفرم

بالایی که خودشه پایینشم ادمایی مث توان!😶

هیچی دیگه دعوامون شد گفتم دیگه به من زنگ نزن!

وضعیت سرکارمم مث ماه قبل میگذره

این ماهم ۴۸ ساعت شیفت و ۴۸ ساعت افم 

امروز روز دوم که سرکارم و فردا صبح برمیگردم خونه

گوشیمم قایمکی اوردم😶

راستی بچه ها به خاطر همون اتفاقی که گفتم به مالک مرکز ما

مربوطه هنوز حقوقمون رو ندادن

احتمالشم هست این ماه همه چی بهم بریزه 

هرچند ما هنوز امیدواریم که اینجوری نشه و فردا حقوقارو بریزن.

یه چیز دیگه هم هست اونم اینه که فردا یا پس فردا میخوان به ما دوز

چهارم واکسن کرونا بزنن،بسه دیگه ۳ دوز زدیم نمیدونم این دوز چهار چیه ،

اسیرمون کردن به خدا ،گفتن هرکی هم نزنه عدم نیازشو میزنیم😒

برای یه مددجو پنجشنبه دوز چهارمو زدن ،بعداز ظهر تب کرد ،شبشم مرد!

معلوم نیس اسم واکسن چیه ،بهمونم نمیگن

این همه بدو بدو کار کن اخرشم اینجا به علت زدن دوز چهارم واکسن 

 کرونا ی ناشناس  میمیریم😑

 

:سینای عزیز کامنتت خصوصی بود 

خیلی ناراحت شدم برای اتفاقی که افتاده

بهت تسلیت میگم 

روحشون شاد 🖤

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان