حقمه..

حقمه......

مقصرخودمم....

۹ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
آقای خاص
۱۹ آذر ۲۳:۴۵
حقته... :)
به خاطر کدوم یکی از اشتباهاتت حقته؟

پاسخ :

......

دیانا
۲۰ آذر ۱۲:۳۰
چرا ؟

پاسخ :

بهنام....

دوباره همون کارو باهام کرد....

الناز
۲۰ آذر ۱۹:۵۱
چه آدم برفیه عوجگلی ی ی ی 
منم خیلی وقتا میفتم رو بحران اقتصادی 

پاسخ :

چرا خودمونم باهم مشکل زیاد داشتیم ولی شاید اگه جفتمون رو خودمون کارمیکردیم درست میشد.

بحران اقتصادی رو که نگو !!!!من الان تو بد بحرانی ام!!!!!!

محبوبه
۲۱ آذر ۱۰:۳۱
من میخوام یه چیزی بگم که میدونم ناراحت میشی ولی قبل از اینکه به کلماتش فکر کنی به مفهمومش فکر کن .
آدما وقتی برای بار اول یه کاری میکنن که درست نیست اسمش میذارن اشتباه ولی اگه برای بار دوم اون اشتباه تکرار کنن اسمش خریت .
بهنام اشتباه زندگی تو .حواست باشه تکرارش نکنی

پاسخ :

اینی که تومیگی رو من هرروز باخودم تکرار میکنم ...

میدونم دارم خریت میکنم که هنوز حتی اسمشم میارم

آوا Sh
۲۱ آذر ۱۶:۲۹
سلام دوست خوبم ممنون که میای و بهم سر میزنی..
نمیدونم والا شایدم درجه ی یخچالم پایینه...اما درجه شو یخچال ساز برامون تنظیم کرده و گفته بذارین رو همین بمونه..
یکمی برام از خودت میگی...تا منم دیگه همراهت باشم و دنبالت کنم...

پاسخ :

سلوووم اواجان!!

اومدم وبت و برات کامنت گذاشتم!

m.sh
۲۱ آذر ۱۹:۵۷

چی شده باز دختر

بهنام چیکار کرده باز؟؟/

پاسخ :

همون کار همیشگی!!

بهم زنگ زد و گفت احمقانه ترین کاری که کردم این بود که خونه رو به نام تو زدم گفت تا خونه رو پس نگیرم دست از سرت برنمیدارم.....

الناز
۲۱ آذر ۲۳:۲۷
سلام عزیزم. خوبی؟
راستش تو وبلاگم خم قرآن گذاشتم دوس داشتی بیا سهیم شو.

پاسخ :

راستش من عربی خوندنم زیاد خوب نیس همیشه هم اگه قران خوندم فارسیشو خوندم!

معصوم
۲۲ آذر ۱۴:۱۳
سلام . خوبی؟ چرا نمیای وب من دفعه قبلم برات پیام گذاشتم

پاسخ :

ببخشییید از این به بعد همیشه میام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان