راه بی پایان

من خیلی سال هس که تلوزیون نگاه نمیکنم

اخرین باری که یه سریال رو تو تلوزیون دنبال میکردم

یه سریال بود به اسم راه بی پایان،خیلی سال پیش

هممون سریالی که ازاده صمدی و همون سیدی توش باهم

اشنا شدن و اخرش ازدواج کردن،اون سال اینقدر از اینکه

اون دوتا باهم ازدواج کردن خوشحال بودم که همه ی مصاحبه هاشون

رو نگاه میکردم ،چقدر عاشقانه درمورد هم حرف میزدن،چقدر رومانتیک

باهم ازدواج کردن،یادمه میگفتن عروسی هم نگرفتن

بعد از یه مدتم خبرش اومد که جدا شدن 

چقققدر ناراحت شدم...

الان من سرکار گاهی وقتا تلوزیون نگاه میکنم،

چرا؟چون تلوزیون رو برای بچه ها روشن میکنم که نگاه کنن 

خودمم کنارشون میشینم که یه وقت دعواشون نشه

بیشترم شبکه ی ای فیلم رو براشون میزارم

الان دوباره سریال راه بی پایان رو نشون میده

اصن نمیخوام نگاش کنم 

من همچین طرفدار ازاده صمدی یا هومن سیدی نیستم

ولی هربار که این سریال شروع میشه من کلی  غصه میخورم

که چرا این دوتا که اون زمان اینقدر عاشق بودن،ازهم جداشدن.....

نمیدونم شاید اینا که گفتم به نظر مسخره باشه

شاید من دیوونه ام

ولی دلم نمیخواد هیچ عشقی به انتها برسه....

 

۰ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان