ما مادریارا.....

دنیای ما مادریارا دنیای عجیبیه!

چرا؟

میگم بهتون...

در مورد ماها دوجور حرف میزنن

یه عده میگن خدا لعنتتون کنه شما بچه هارو تو اسایشگاه ها اذیت میکنید

کلا فکر میکنن ماها مسوول عذاب بچه هاییم

یه عده دیگه هم میگن خدا خیرتون بده شماها به این بچه ها لطف میکنید،

هیچکدوم از این حرفا درست نیست 

ما واسه کاری که میکنیم پول میگیرم و به خاطر حقوقی که میگیریم وظیفه

داریم به این بچه ها رسیدگی کنیم

مورد اولم درست نیس چون ما بچه هارو عذاب نمیدیم 

درسته که این مدل اسایشگاه ها کلا جای خوبی برای زندگی نیستن ولی

ماهم مسوول عذاب دادن بچه ها نیستیم

ما سر بچه ها داد میزنیم ،دعواشون میکنیم ،بهشون محبت میکنیم،باهاشون

بازی میکنیم گاهی باهاشون قهر میکنیم ،چون همه ی اینا کنار هم براشون لازمه،

این وسطا با بعضیاشونم رابطه ی احساسی شدیدی برقرار میکنیم،

اونقدر شدید که وقتی مریض میشن انگار خودمون مریض شدیم...

منم مثل همه ی مادریارا بعضی بچه ها بیشتر رفتن تو قلبم

اسم یکی از اون بچه ها نازنین بود 

دختر غرغرو و بانمکی که ۱سال و نیم مادریارش بودم 

اوووونقدر دوسش داشتم که اون اخرا که تو اون بخش بودم وقتی حال نازنین

بد میشد میشستم بالا سرش گریه میکردم

۲ سال و ۳ ماه بودم که بخشم عوض شده بود و ازهمونموقع دیگه ندیدمش

چراندیدم؟

چون بخشم عوض شده بود و اگه کسی بخشش عوض شه دیگه نمیتونه به بخش 

قبلی سر بزنه....

دیروز ساعت ۱۲ ظهر یکی از همکارا زنگ زد و گفت نازنین عزیزم فوت کرده...

تموم لحظاتی که بهم میگفت مامان یادم افتاد...

طفلک بچه م...

این بار چهارمه که حس میکنم یه تیکه دیگه از قلبم کنده شده...

فاطمه ،یاسی،بی بی و دیروزم نازنین....

اره اقا گاهی وقتا قلب ما مادریارا بر خلاف قانونی که میگه نباید به بچه ها وابسته شیم

عمل میکنه....

 

۴ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
سحر
۰۸ ارديبهشت ۰۹:۲۴

چققققققدر از قوانین مزخرف سر کارتون بدم میاد

اخه نمیفهم چه ایرادی داره کسی سر بزنه به بچه های قبلی

یا مثلا تو تایمی که باید زل بزنه به دیوار یه مجله دستش بگیره

خدا صبرت بده دختر💪🏻💪🏻 

پاسخ :

منم از قوانین اینجا متنفرم😁

سحر
۰۸ ارديبهشت ۱۷:۱۶

عزیز دل نازکم😞

منم گاهی تو بیمارستان برای بعضی مریضا گریه میکردم ، یه بار یه اقایی فوت شد برادر بزرگترش اومد بالا سرش و پیشونیشو بوسید و رو به ما گفت حلالش کنید خیلی دردناک بود من انقد گریه کردم که فک میکردن فامیلم بوده

 برای شما خیلی سخت تره چون ارتباط طولانی تر و مداوم ترو همه جانبه س

عزیزکم کاش غم نبینی دیگه

پاسخ :

واقعا برای ما خیلی سخته 
بهمون میگن مامان گاهی بغلمون میکنن 
بهمون میگن دوسمون دارن
جاشونو تو قلبمون باز میکنن 
بعد که میرن  انگارهمون تیکه از  قلبمون رو باخودشون میبرن...
💔


سینا
۰۸ ارديبهشت ۲۲:۰۱

خدا رحمتشون کنه

خیلی ناراحت کننده ست

یکی از دخترها سه سال قبل از ایران رفت

و رفت سوئد

الان اونم توی سوئد کاری رو می کنه که تو می کنی

یه سری که داشتیم حرف میزدیم

به خانمه می گفت قورتش بده قورتش بده

بعد صدای یه دختره دیگه هم اومد

که اونم داشت بهش می گفت قورتش بده قورتش بده

گفتم وا مگه خانمه فارسی بلده؟!

گفت نه!

گفتم پس اون یکی که صداش اومد فارسی بلده؟!

گفت نه اونم فارسی بلد نیست!

گفتم پس چرا داره بهش میگه قورتش بده؟!

گفت من که زبان سوئدیم فول فول که نشده

عادی که کلمه سوئدی به ذهنم نمیرسه یه جمله خودمون رو میگم! گفتم خب اون دختره چی؟! گفت اون هرچی من بگم تکرار می کنه :-)

سینا
۱۸ ارديبهشت ۲۱:۲۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

چطوری خوبی؟

11 روزی می شه خبری ازت نیست

گفتم بیام حالت بپرسم

انشاءالله که حالت خیلی خوب باشه

* ** ****** **** **** *** ** ****** **** **** **** ***** **** ***

 

پاسخ :

مرسی 
مریضم بدجور
خط آخر کامنتت شوخی بود ولی پاکش کردم
فقط خودم میتونم در این مورد شوخی کنم🙄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان