رضایی جنازه

نظافت روتین انجام شد!

نمیدونم چی شد یهو اینو نوشتم 

فکر کردم دارم گزارش هر روز بخشم رو مینویسم 

همیشه با این جمله شروع میکنم...

۵ ساله که دارم نظافت روتین رو انجام میدم 

هر روزم بدتر از دیروز میگذره

اقا بخش منو به طور موقت عوض کردن والان شیفت من به جای

۲۴ ساعت شیفت و ۴۸ ساعت اف

الان  شده ۴۸ ساعت شیفت و ۴۸ ساعت اف 

دیشب سرکار بودم امروزم اینجام،گوشیمم قایمکی اوردم

اقا ما شبا کلا ۳ ساعت تایم خواب داریم 

وبقیه تایم رو باید بیدار بشیم و زل بزنیم به در و دیوار

تا ساعت بشه ۵ صبح و دوباره کارمون شروع شه

تو ساعات بیداری حق کتاب خوندن ،مجله خوندن ،گوشی دست گرفتن،

نوشتن ،تسبیح دست گرفتن، قران خوندن و هیییییییییچ کار دیگه ای نداریم

اون ساعت بچه ها هم خوابن و ما هیچ کاری برای انجام نداریم و باید بیدار بمونیم

واگه مثلا یه لحظه هم چشامون رو صندلی بسته بشه ناظم شب ببینه گزارش مینوسه

و ما یک روز کسر از حقوق میخوریم!

هر شیفت یه ناظم شب داره اقای عزیزی،اقای پیراسته

و اقای رضایی ملقب به تمام صفات بد دنیا 

ازجمله :یارو،نکبت،خیر ندیده ،جنازه،مرتیکه و خیلی چیزای زشتی که

نمیتونم بگم

اره اقا این رضایی جنازه بدترین و خاله زنک ترین ادم دنیاس

و میاد شبا تو بخشا میچرخه که حتما یه چیزی برای  توبیخینوشتن پیدا کنه

از منم متنفرررررررررررره

دیشب من داشتم جدول حل میکردم در که زد گذاشتمش تو اتاق خوابم و در و باز کردم

یه راست رفت تو اتاق خواب از رو تختم مجله رو برداشت و گفت گزارشتو مینویسم داشتی

جدلول حل میکردی 

منم گفتم جدل و دستم دیدی؟ اون تو اتاق بود

گفت بلاخره تو داشتی حل میکردی 

در کمدمم باز بود وایساد به داخل کمدمم نگاه کرد بهش گفتم نباید به کمدم نگاه کنی

اقای رضایی جنازه گفت نباید در کمدتو باز بزاری کسی نگاه نکنه

بعدم رفت!

اقا من که گفتم این که میخواد گزارشو بنویسه بزار یه چی بگم برای اینم بد شه

امروز زنگ زدم کار گزینی گفتم اقای رضایی جنازه اومده در کمدم باز بوده

وایساده به کمدم نگاه گرده منم تو کمدم لوازم بهداشتی و روزنامه داشتم 

گیر داده روزنامه داری، میخوای بخونی منم برات گزارش مینویسم!

در صورتی که واقعا مجله بیرون رو تخت بود!😬

مسوول کار گزینی هم گفت با مدیریت صحبت میکنم ببینم  اقای رضایی اونا و رضایی جنازه ما

چی نوشته و موضوع چیه!

الان که این دورغو گفتم یه کم استرس دارم میگم اگه گندش در بیاد خیلی بد میشه!

به نظرتون چی میشه؟؟؟🙄

 

 

 

۶ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
RE GA
۲۹ فروردين ۱۵:۵۹

از این جور آدمها هنه جا هست متاسفانه

 

یک آدم عقده ای که جز تو همین محل کارش هیچ جای دیگه ای هیچ کسی سگ هم حسابش نمی‌کرده و هنوزم نمیکنن

 

اونم عقده هاشو اونجا تخلیه میکنه

 

خوب کردی بنظر من پیش دستی کردی 

پاسخ :

دقیقا همینه ،ما بیرون از مرکز به یکی مثل رضایی جنازه سلامم نمیدیم اینجا مجبوریم
رو حساب بالا دست بودن بهش احترام بزاریم و اونم از این نهاااایت سواستفاده رو میکنه!
اینکه زنگ زدم کار گزینی هم کار درستی بود چون کاری اون کرده بود ممنوع بود اون اصلا اجازه 
نداشت کمد منو نگاه کنه یا تو اتاق خوابم بیاد
استرس من از بابت اینه که دروغ گفتم روزنامه داخل کمدم بوده
ولی در اصل روی تخت بودتازه روزنامه هم نبود مجله جدول بود
Can Yaman
۲۹ فروردين ۲۲:۱۸

وای چقدر بد که نون ِ فضولیت رو بخوای بخوری...

رضایی چه شغلی داره ها😬😬😬

توکلت به خدا شه.امیدوارم رفع و رجوع شه.

راستی شادی رمزه پست قبلیت رو ندارم.میذاری واسم؟

پاسخ :

تازه لذت میبره از شغلش!
حال میکنه وقتی پرسنل و تو شرایطی که نباید باشن 
میبینه و بهشون میگه براتون گزارش مینویسم!
رمزم فرستادم واست
سینا
۲۹ فروردين ۲۲:۴۳

سلام

بذار یه چیزی بهت بگم

من nlp بلدم

اگه در موردش چیزی نمی دونی بعدا در موردش تحقیق کن

وقتی با کسی حرف می زنی نباید کم بیاری

در مورد هرچیزی که نمی دونی نباید یه جوری رفتار کنی که چیزی در موردش نمی دونی! هر سوالی جوابی داره و هر جوابی می تونه جواب دیگه ای داشته باشه

در صورتی که کسی ازت سوالی پرسید باید یه جوری جواب بدی که حق با توه و نباید کم بیاری و یه جوری جواب بدی که جوابی که دادی اونا هم بعدش به جواب تو جواب پس بدن!

خلاصه باید فن بیانت رو ببری بالا و بازی با کلمات رو یاد بگیری

در صورتی که بازی با کلمات رو یاد بگیری می تونی همیشه دیگران رو با حرفها و جوابهات قانع کنی

اگه بلد باشی جواب بدی و دیگران رو قانع کنی همیشه برنده هستی

ولی اگه بلد نباشی جواب بدی همیشه دیگران بهت زور میگن

کسی که به دیگران زور میگه باید چوبش رو هم بخوره

کسی که حق دیگران رو می خوره باید چوبش رو هم بخوره

هرکاری می کنی بکن فقط کم نیار

وگرنه دیگران بهت زور میگن

 

پاسخ :

ببین من که قاطعانه حرفمو زدم 
استرس منم از اینه که اینجا هرچی مقامت بالا تر باشه حرفت رو بیشتر قبول دارن
الان من اینجا یه مادریارم و رضایی جنازه ناظم شب
من زنگ زدم گفتم چون سابقه رضایی جنازه تو این موارد خرابه
۴۰ درصد ممکنه که حرفمو قبول کنن وگرنه اگه اون یکی ناظما بودن
۱ درصد هم حرف من مادریار رو قبول نمیکنن و میگن ناظم درست میگه
احمدرضا پناهنده اسفندآبادی
۳۰ فروردين ۱۸:۱۱

سلام ب این رضایی جنازه بگو 

این کارا آخر و عاقبت نداره 

میبینم روزی که سکته زدی و کسی نداری یه لیوان آب دستت بده 

دنیا دار مکافاته 

پاسخ :

ای بابا تا دنیا بخواد به این نشون بده
این پدر مارو ۵۰ بار در اورده
RE GA
۳۱ فروردين ۰۶:۴۶

مهم. نیست یه روزنامه باطله هفته قبل ببر بزار تو کمدت اگه هر چیم شد مدرکی دست باشه که بگی این بود نه جدول 

پاسخ :

همون روز همینکارو کردم😁
RE GA
۰۱ ارديبهشت ۰۳:۱۷

👍👍🤝🤝

پاسخ :

🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان