بدبختی!

بدبختی یعنی خط چشم و ریملت رو به اتمام باشه تولد دوستتم 5روز دیگه باشه

تا قرون اخر حقوقتم خرج کرده باشی!!!!!


 

۸ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
من (^_^)
۱۹ آذر ۰۳:۱۸
سلام...حالا این به کنار، بقیه زندگی چی؟ لازم نمیشه؟

پاسخ :

هرماه نصف حقوقمو میریزم تو حسابم واسه پس انداز و اصلا بهش دست نمیزنم ولی مثل اینکه این ماه

باید برم سراغش!!!!

من (^_^)
۱۹ آذر ۰۳:۳۵
آهان خداروشکر... :)
اینجوری خوبه، به هرحال پیش میاد دیگه، اگه میشد این پول رو یجوری مثلا توی کاری گرفت از سود اون اینجور خرجای اضافی حل میشدن شاید... ;-)
m.sh
۱۹ آذر ۱۱:۴۵

خخخخخخ چقدر پایه!!!!!

بابا بیشتر از 20 تومن که نمیشه بزن به جیب مامانت :)))

پاسخ :

من بعداز طلاقم هزارتومنم ازشون قبول نکردم!!!!!

 

**مهتاب **
۱۹ آذر ۱۲:۰۱
اخخخخخخخخخخی چ بد
عزیزم منم خیاطی رو دوس دارم الانم تازه از صفر شروع کردیم و 2 مدل دامن و 3مدل یقه دوختیم.ساده گرد شکاری
دامن هام پیلی دوقلو و روز زانو خیلی دوسشون دارم
میشه یکم عکس از کارات برام بذاری خیلی ذوق دارم ببینمشون

پاسخ :

خیاطی عالیه اصن!

کجا خیاطی یاد میگیری؟؟

متدت چیه؟؟

این روش تدریس درست نیست,تو همه ی اموزشگاه ها یا حتی کلاسهای خانگی هم باید اول همه ی دامنا رو

یادت بدن بعد برن بالاتنه,تو قسمت بالاتنه هم  اول باید یقه های تخت و مثل یقه گرد یقه خشتی یقه دلبری و یقه هفت و یادت بدن بعد برن سراغ بقه های پای دار

باشه ازاین به بعد ازکارام عکس میذارم!

 

دیانا
۱۹ آذر ۱۲:۱۸
خوش به حال خودم که از هرچی لوازم آرایشیه متنفرم
منم اصن بلد نیستم پس انداز کنم از کل پولی که این هفته گرفته بودم 500 تومنش مونده برام
قالبت خیلیییی خوشگله

پاسخ :

سلوووم!

الان متنفری 4سال دیگه ,دیگه نمیتونی متنفر باشی!!!

اخ گفتی!من تا پول دستم میاد میرم همشو خرج میکنم !

آقای خاص
۱۹ آذر ۱۸:۵۵
فقط کافیه نیم ساعت زودتر بری خونه دوستت و بگی آآآ یادم رفته ریمل میمل بزنم... به همین سادگی...

پاسخ :

نهههههههه من از لوازم ارایشی دیگران استفاده نمیکنم!!!!!!!!

**مهتاب **
۱۹ آذر ۱۹:۲۸
اره عزیزم مربی هم همینو گف
ولی چون گفدیم یکم تنوع باشه و از خیاطی زده نشیم هم دامن هم یقه رو باهم کارکنیم.
از یقه ساده شروع کردیم دیگ
اول گرد بعد دلبر حالام شکاری جلسه دیگم میریم رو هفت کار میکنیم

پاسخ :

ایشالا موفق باشی عزیزم!!!!

معصوم
۲۳ آذر ۰۸:۲۳
بی خیال خوشگلی بابا

پاسخ :

فدااااات!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان