سونیا!

اقا سلام

خوبید؟

من خوبم

یعنی بد نیستم

این جند روزی که نبودم رفته بودیم مسافرت

میانه!

عمه م اونجا یه باغ داره گفت بیایید چند روز اینجا

ماهم از خدا خواسته رفتیم

جاتون خالی خیییلی خوش گذشت

تنها مشکل این بود که اون روستایی که ما بودیم اصلا

نت نداشت

روستا با خود میانه 10 دقیقه فاصله ش بود

تو خود میانه نت بود ولی روستاهای اطراف اصلا دکل انتن

اینترنت نداشتن!indecision

ماهم دم به دقیقه میریختیم تو یه ماشین میرفتیم میانه یه کم تو اینستاگرام

میچرخیدیم و برمیگشتیم!

با همه اینا اقا خوش گذشت !

الانم که خونه م و دوباره فاز افسردگی گرفتم!

یه زمانی اصلا این کلمه برای معنی نداشت!

وقتی یکی میگفت فلانی افسردگی داره میگفتم اینا همش الکیه

افسردگی چیه؟

ولی الان خودم میدونم که اگه برم دکتر حتما میگه تو افسردگی حاد داری!

دوباره از خودم بدم میاد دوباره حوصله خودمو ندارم

حقوقمم ته کشیده و تو مرحله ی فقر شدید قرار دارم!

حقوق اسفندرو نصفشو قبل از عید دادن نصف عیدی رو هم همونموقع دادن

بقیه ش مونده که هنوز ندادنsad

یه موضوع دیگه ای هم که پیش اومده اینه که

سونیا خواستگار داره وخواستگارشم خیلی خوبه

خیلی خوشحالم وامیدوارم که اگه به صلاحشه درست شه

از طرف دیگه اگه سونیا هم بره دوباره من میشم مرکز

حرفای مفت فک و فامیل و در و همسایه !!

اره دیگه اینم زندگی منه!

۱ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
سینا
۱۹ فروردين ۱۳:۰۶

سلام

خوشحالم بهت خوش گذشته

ببین مثلا من روانشناسی خوندم

من میگم تو افسردگی نداری

تو فقط دوست درست و حسابی نداری

اکثر آدمها وقتی تنهان حالت تو بهشون دست میده

واسه اینکه اینطوری نشی بهتره چند کارو انجام ندی

آهنگ غمگین گوش نکنی

با خودت خلوت نکنی

خودت رو سرگرم چیزی و کاری کنی

دوست خوب هم واسه خودت پیدا کن

وقتی افکار منفی بهت هجوم میاره باعث بروز ناتوانی میشه

یعنی افکار منفی و تنهایی باعث عدم پیشرفت آدم توی کارهاش میشه

از سم هم بدتره

البته من روانشناسی خوندم ها ولی بیشتر به کامپیوتر و برنامه نویسی علاقه دارم

و روانشناسی رو بی خیال شدم ههه

بهترین کار اینکه توی زندگیت دوست خوب داشته باشی

دوست خوب داشتن بهتر از هرچیزی توی دنیا ارزش داره

حتی با ثروت برابری می کنه

 

پاسخ :

شاید...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان