کابوس

یعنی یه خوابی دیدم که الان که بیدار شدم هزار بار

خداروشکر کردم که واقعیت نداره

خواب دیدم خواهر نامزد سابقم اومده تو مرکز ما و شده 

مسوول ما 

 

۳ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
زری ...
۲۴ اسفند ۱۰:۲۵

منم دیشب یه خواب سم دیدم 😂

پاسخ :

اوف از این خوابای سمی
RE GA
۲۴ اسفند ۱۴:۴۹

نمیدونم. چرا اینقد از خواهر شوهرتون بدتون. میاد واقعا

پاسخ :

متوجه معنی خواب نشدی
من ازشخص اون بدم نمیاد 
من از هرچی به نامزد سابقم ربط داشته باشه بدم میاد .
ترسناک بودن خوابه هم باز ربطی به اون نداشت 
به من ربط داشت 
ترسناک بود چون کسی از بیرون نمیدونه من سرکار چیکار میکنم 
همه چیز من از دور برای همه قشنگه نمیدونن من چه شرایطی سرکار دارم
میگم ترسناک بود چون میدیدم اون اونجاس و همه چیز و میبینه 
سینا
۲۴ اسفند ۱۵:۲۵

سلام

البته خوابت انقدرها هم ترسناک نبوده!

فقط به شرطی ترسناک بوده که اون تورو اذیت کنه!

ولی بیشتر می تونست واسه اون ترسناک باشه که تو اونو ج بده ههه

 

پاسخ :

مسوول میتونه هر بلاییییی دلش بخواد سرما بیاره
دقیقا کاری که مسوول الان ما میکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان