بهنام.....

سلوووم

امروزم گذشت ....

بهنام از پریروز دوباره زنگ میزنه...

خسته شدم دیگه, دیگه تحمل این همه فشار و ندارم

میگه غلط کردم میگه بدون تو نمیتونم ولی الان نمیتونم بیام ...

میدونم دارم دوباره  اشتباه  میکنم که باهاش حرف میزنم میدونم

دیگه هیچی درست نمیشه....

ولی نمیدونم باید چیکارکنم.....

تاالان که با بهنام حرف میزدم مامان در جریان بود ولی اینبار سفت و سخت میگه

دیگه فایده نداره,میگه دیگه به هیچ وجه جوابشو نده

نمیدونه من دوروزه دوباره باهاش حرف میزنم....

خدایا خودت کمک کن ....





۹ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
ra nafas
۱۰ آذر ۰۱:۱۶
مرسی عزیزم  منم برات دعا میکنم هرچی به صلاحته و خوشبختت میکنه پیش بیاد   قوی باش مطمنم همه چیز درست میشه

پاسخ :

فداات
من (^_^)
۱۰ آذر ۰۲:۴۵
من که میگم بازم بهتره مامانت بفهمه...بهتره :)

پاسخ :

نه!بفهمه اینبار خیلی بدمیشه
دیانا
۱۰ آذر ۰۹:۴۹
مامانت راس میگه جوابشو نده

پاسخ :

نمیتونم......
دیانا
۱۰ آذر ۰۹:۵۱
چه اهنگ خوبی

پاسخ :

اره عاشقشم
♥رکســــــــــانا♥
۱۰ آذر ۲۰:۵۵
سلام آبجی جونم....عزیزم ناراحت نباش.......الهی فدات شم....ولی به نظرم بهتره به مامانت بگی آجی
صدف ..
۱۱ آذر ۱۷:۳۱
کاش خطتو عوض میکردی!

پاسخ :

هرچقدرم بگم من دوستش ندارم باز 1 سال ونیم زنش بودم......

آقای خاص
۱۴ آذر ۱۶:۵۷
آهنگش خوب بود مرسی.. گوربابای بهنامم کرده... مادرت راس میگه... اونی که یه بار بتونه از خط قرمز رد بشه بازم رد میشه... عطایش را به لقایش ببخش و پرتش کن بیرون از زندگیت...

پاسخ :

  گفتنش اسونه....

صدف ..
۱۷ آذر ۱۷:۰۱
یک سالو نیم زنش بودی ولی الان چی؟!!
الان یا باید تصمیم بگیرید و رجوع کنید.. یا باید برای همیشه تمومش کنید که به ارامش برسید

پاسخ :

نمیدونم......

معصوم
۲۲ آذر ۱۴:۲۳

سخته ... جدایی از کسی که یکسال و نیم ذهنت درگیرش بوده خیلی سخته ....

ولی یه حس بد بهم میگه بهنام هربار برمیگرده گولت بزنه خونه رو از چنگت دربیاره ...

ولی بازم اگه خیلی دو دلی برو پیش مشاور

پاسخ :

سلوم!

اره خیلی سخته.....

امروز یه تصمیم مهم گرفتم که بعدازظهرتو وب مینویسم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان