خداحافظ علی

پسرعمه م رو  اعدام کردن.

واسش یه فاتحه بفرستید

۶ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
RaCi naL
۰۳ آذر ۱۲:۱۶
خدا بیـآمرزدشون :(
دیانا
۰۳ آذر ۱۳:۳۴
خدا رحمتش کنه
دیانا
۰۳ آذر ۱۳:۳۵
من که با ریاضی مشکلی ندارم از اولم میخواستم برم ریاضی ولی خونوادم اجازه ندادن
من مشکلم با عربیه متنفرم ازش

پاسخ :

من از ریاضی فراری بودم همیشه!!
آقای خاص
۰۳ آذر ۱۳:۵۱
روحش شاد... :(
کلا سعی کنید دیگه با عموت اینا رفت و آمد نکنید... به خاطر اون چیزایی که تعریف کردی میگم... اینا آزار دارن... صدمه میزنن به همه...

پاسخ :

سلوم
عموم نیس عممه
ما چند ساله باهاشون ارتباط نداریم

سولماز
۰۳ آذر ۱۸:۱۵
آخیییییییییی. خیلی ناراحت شدم بنده خدا:-(

خدا رحمتش کنه...
ghazaleh ...
۰۳ آذر ۲۱:۴۰
اووووف ای خداااااااااااا:(((((((((((


خدارحمتش کنه ای بابا :(((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان