کلش!!!!


سلووووم!

امون از سرما خوردگی!!!

از دیروز صدام گرفته و اصلا نمیتونم صحبت کنم!!!

حالا تو این هیر و ویر کلشم وصل کردم و تمام وقتمو کلش پر کرده!!!!!

تاالانم به خاطر کلش بیدارم!!!!

اگه بخوابم بهم اتک میزنن خووو!!!!!

مهدم امروز بد نبود!به جز اینکه من صدام شده شبیه پیرمردا!!!

کمیل یه هفته بود نمیومد یه خاطر اینکه عموی مامانش فوت کرده بود رفته بودن تبریز,

دلم واسش یه ذره شده بود!!!

امروز اومد مهد!تواین یه هفته خییلی قد کشیده بود!!!

اصن به نظرم خیلی بزرگ شده!!!!

فک نمیکردم اینقدر به بچه های مهد وابسته شم,ولی الان وقتی یکیشون یه

روزم نمیاد دلم واسش تنگ میشه!!!!

یکیشون اسمش امیر حسام طفلکی پدر نداره خیلی هم احساسیه,

امروز اومده بود تو بغلم نشسته بود و دستشم حلقه کرده بود دور گردنم!!!!!

خیلی حس خوبیه اینکه با بچه ها باشی!!!

عکسایی که گفته بودم میذارمم تو ادامه مطلبه!!!


این منم تو ده روزگیم!!!!!

اینم منو داداشم!!!1من 2سال ونیمم شایان 1سال ونیم!!!!

دیگه ببخشید کیفیت عکس پایینه!!!!!

اینم کادوهای روز تفلدم!!!!

این کیک تفدلمه! زشتم خودتونید!!!!

 

اینم کیک خودم پز واسه تفلد بابا!!!!!

۸ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
آقای خاص
۰۲ آذر ۲۱:۱۰
عکسشو نیـــــگا... :))) چطوری عمویی؟ خوفی؟
همین که کیک تولده خودش خیلیه... ما به کیک صبحونه هم راضی ایم والا... :)

پاسخ :

بعععععله!!!!
بچگیام خیییییلی شیطون بودم !!!اصن از قیافه م معلووومه!!!!!
مگه کیک تولد نداشتی؟؟؟؟؟
الناز
۰۲ آذر ۲۱:۲۵
کارکردن با بچه ها حس و حال متفاوت و خوبی ب آدم میده...خوشبحالت.
به به کادوهات مبارک عزیزم. ایول عجب کدبانویی دستت درد نکنه.

پاسخ :

ااره  واقعا الناز با بچه ها بودن خیییلی خوبه!!!من حداقل اونجا که هستم یادم میره چه مشکلاتی دارم!!!
از حقوقش اصن راضی نیستم ولی اگه اونجا نمیرفتم فک نمیکنم بازم میتونستم سرپاشم!!!!
کادوهامم که عاشقشونم!!!خیلی بهم میان!!!!
کیکمم واسه بابا هم طعمش بهتر شد هم خوشگل تر شد!!!!!!
RaCi naL
۰۲ آذر ۲۲:۲۴
میخونمت چن وقتیه :دی
پیدام کردی :دی

پاسخ :

سلوووووم!!!!
فکر کردی میشه همینجوری بی سرو صدا بیای بخونی و فرار کنی؟؟؟
حتما من سعادت نداشتم تاالان باهات اشنا شم!!!!
ازاین به بعد منم میخونمت!!!!
دیانا
۰۳ آذر ۱۳:۳۸
خانوم ببخشید شما سفارشم میگیرید ما یه سحری داریم این پس فردا تولدشه اگه میشه منوتونو بدین ما سفارش داریم

پاسخ :

نه من قراره واسه عروسی یکی از سران کشور کیک بپزم!!!!!وقت ندارم!!!!
ghazaleh ...
۰۳ آذر ۲۱:۴۳
الهییییییییی چههه نازه 

امروز خوبی گلی؟!سرمات بهتره ؟!

وای خیلی کیف میده یه بچه دستشو میذاره دور گردن آدم یا میاد آروم بغل میکنه خیلی خوووبه الهیییییییی ♥

کادوهاتم بازهم مبارک به سلامتی استفاده کنی عزیزم ^_^

پاسخ :

مرسی عزیزم!!
دیانا
۰۵ آذر ۱۷:۴۲
این همه جلو خودت بلند میشی نخوری زمین
اون سران کشورم تو لوزالمعده قمر از پهلو

پاسخ :

خخخخخخ
امیر
۲۱ آذر ۲۲:۲۹

سلام

برادرانه بهتون توصیه میکنم

بیشتر قران بخونیدو نمازتونو تو تنهایی بخونید

ارامش بیشتری پیدا میکنید

 

پاسخ :

سلوم ممنون که بهم سر زدید

ولی من ادم مذهبیی نیستم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان