اشتباهات بی پایان من...

بزرگترین اشتباه عمرمو کردم...

یه کاری کردم که ۵۰ درصد امکان داره حق بامن باشه

و ۵۰ درصد امکان داره اشتباه کرده باشم

اگه اشتباه باشه که بزرگترین اشتباه عمرم میشه واگه 

حق بامن باشه هم باز من باختم...

در هر دو صورت بازنده ی این بازی منم

۳ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
RaCi naL
۱۱ شهریور ۰۰:۱۱
چقدر مبهم :/

پاسخ :

😔
Reyhane
۱۱ شهریور ۲۳:۳۷
سلام شادی جانم.یه مدت کوچولو نبودم و چه همه پست گذاشتی.اول از همه برای داداشت آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم حالش خوب بشه.
وااای میدونم کار کردن توی بهزیستی چقدر بده و متناسب با این همه سختی حقوقش خوب و منصفانه نیست چون مامان منم کارمند بهزیستی هستش البته قسمت اورژانس اجتماعی.
امیدوارم توی زندگیت با کسی آشنا بشی که بتونه زندگیه آروم و بی دردسری رو برات بسازه نه اینکه همش دلشوره داشته باشی..چقدر خوب که به وب قبلیت سر زدی و چقدر بد که از بعضی ها اثری نیست.امیدوارم یه روز پیداشون بشه.چون تو دنیای الان پیداکردن همدیگه خیلی راحته.البته اگه واقعا بخوای.😘😘😘

پاسخ :

سلام عزیزم مرسی که باز اومدی
اره واقعا کار تو بهزیستی خییییلی سخته فقط کسی که اونجا کار کرده میتونه اینو بفهمه
تن مامانت سلامت 🌸
میدونی عارف خیلی خوبه ولی واقعا همینه که من باهاش ارامش ندارم...
من همیشه به دوستای قدیمیم سر میزنم و واقعا ارزو میکنم کاش یه روزی برگردن وبگن همه چی خوبه و
خوشبختن..

دیانا
۱۳ شهریور ۰۹:۲۸
خب مگه چی شده

پاسخ :

من عارف وخیلی ناراحت کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان