خونه ی مجازی متروکه

سلام

یه اتفاق خوب افتاده اینه که دیانا یکی از دوستای خوب قدیمیم

منو پیدا کرد و واسم کامنت گذاشت

همین باعث شد برم سراغ وب قبلیم تاشاید بتونم از دوستای

قدیمی کسی رو پیداکنم

 رفتم وبلاگ قبلبمو نشستم چندتا از پستاشو خوندم

کامنتارو که نگاه کردم دلم گرفت

راپی عزیزم که اون سالا کنارم بود الان دیگه وبش وجود نداره

نسیم ,اون مامان کارمند که خیلی پسرشو دوست داشت از سال95 دیگه

چیزی ننوشته

بانوی عزیزم وبلاگشو پاک کرده

شادی هم اسم دوست داشتنیم از اذر96 چیزی ننوشته

r-nafaseman که خیلی واسش نگرانم از پارسال هیچ خبری ازش نیست

خانوم خونه کجاس الان

صدف مهربون و با احساس از سال 95 دیگه نیست

اینجام که خیلی از دوستای خوبم خیلی وقته نیستن

مهتاب,الناز,مهیاس وخیلیای دیگه که امروز بهشون سر زدم خیلی وقته وبشونو ول کردن

اینجا چه خبره؟؟چرا همتون دارید میرید؟؟

نکنه یه روز برسه که دیگه هیچ اشنایی اینجا پیدا نشه؟

نکنه یه روز اینجا قراره متروکه بشه و دیگه هیچ کس سراغ وبلاگش یاد؟


۳ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
RaCi naL
۲۰ مرداد ۰۰:۳۰
سلام عزیزم
دنیای وب خیلی سوت و کور شده !
خود منم دو ماهه نبودم ! اما حق میدم شادی ...
همه درگیر شدن ، همه دارن دست و پنجه نرم میکنن ! آدما دوس ندارن از ناراحتی و سکون بنویسن !
خود من وقتی شوری تو دلم هست بهتر مینویسم !

راستش من میخونمت و برای شایان غصه میخورم ! نمیدونم چی بگم ! میدونم باید حرفای مثبت زد ، اما همین الان یکی از فامیلامون که خیلی بهمون نزدیکه سرطان پستان گرفته و من فقط میتونم براش غصه بخورم ! کاش همه مریضامون زودی خوب شن ...

ولی خوب توجیه پذیر نیس ، چشم هر وقت خوندم از این به بعد یه اثر هم از خودم میذارم :* شاد باشی دوستم :*

پاسخ :

سلام دوست جان
اره درسته همه درگیرن و دغدغه ها اینقدر زیاده که ادم وقت نمیکنه
ولی میدونی چیه وقتی تو یه دوستایی داری که واسشون مهم شدی حتی ناراحتیاتم واسشون
مهمه  ماها که هم دیگه رو نمیشناسم ولی من گاهی نگران و دلتنگ میشم
مثلا میگم الان رابطه ش درچه حاله؟اگه خوبه چرا نمینویسه بعد 100 تا فکر دیگه میکنم و اخرشم به نتیجه ای نمیرسم
خلاصه که خانم وباتونو ول نکنید!
درمورد شایانم اینقدر این درد بزرگه  که تو کلمات نمیگنجه میدونم باحرف زدن درموردش دل همه به درد میاد
چون فقط میشه غصه خورد  وچقدر سخته که حتی من که خواهرشم و همیشه درداشو به جون میخریدمم و الان فقط نگاه میکنم
و هیچ کاری ازم برنمیاد...
ولی ایشالله هم شایان  وهم فامیل شماخوب میشن من مطمعنم!
مرسی ازاینکه باهمه ی دغدغه هات  بهم سرمیزنی دوست جان
ماچ



دیانا
۲۰ مرداد ۰۸:۴۱
 ای راپی 
منم دنبال راپی رفتم ولی نبود 
هیشکی جز ما نمونده 
اینجا انگار شده یه سرزمین متروکه

پاسخ :

☹️☹️☹️☹️
His Love
۲۰ مرداد ۱۹:۵۳
تویِ لیستِ دوستایِ من َم هستن کسایی که بی خبر گذاستن و رفتن؛ و من هنوز بهشون فِک میکنم ...
همیشه یه سِری از دوستا میرن و یه سِری دوستِ جدید بهمون پیوند میخورن!
فِک نمیکنم روزی برسه که متروکه شه اینجا!
بالاخره هنوز هستن کسایی که اینجا رُ به اینستا و تلگرام و این اراجیف (:دی) ترجیح میدن

پاسخ :

میدونی منظورم دوستای قدیمیه درسته که یه سری دوست میرن و جاشون
دوستای جدید میان ولی خب دوستای قدیمی همیشه یه گوشه از ذهن ادم میمونن
و وقتی یهو میرن ادم دلتنگشون میشه وهمش به ادامه  داستان زندگیشون
فک میکنه همش میگه یعنی چی شد؟الان حالش خوبه همه چی بر وفق مرادش هس یانه؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان