۲۴ سالگی

امروز تولدمه :(

وارد ۲۴ سالگی میشم

چند روز پیش یه تار موی سفید تو سرم پیدا کردم

پیر شدم رفت پی کارش

۷ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
یک فلانی
۲۲ آبان ۱۴:۲۶
تا 40 وقت زیاد هست

پاسخ :

وای نه تا ۴۰ چیزی نمونده
محمدباقر قنبری نصرآبادی
۲۲ آبان ۱۴:۳۳
هنوز ماشالله خوب موندین!
:-)

پاسخ :

💐
مهسا ر ب
۲۳ آبان ۰۸:۱۸
تولدت مبارک عزیزم، حالا لی راه داری دختر، 24 که سنی نیست
از داداشتم خبر بذار برامون

پاسخ :

مرسی دوست جان
داداشمم هست ،سرفه میکنه و سرفه میکنه و سرفه میکنه.....
اینقدر سرفه میکنه که نفس همه مون به شماره میوفته
His Love
۲۳ آبان ۰۸:۲۷
یه تارِ مو که چیزی نیست!!
خـــودتُ نباز بابا! من َم کلی تارِ مویِ سفید دارم :دی

+ تولدت مبارک ^_^
ایشالا بهترین ـآ برات پیش بیاد و به هرچی که دوس داری برسی:**

پاسخ :

مرسی از انرژی مثبتت دوست جان
آقای دال
۰۳ آذر ۱۹:۱۷
مهم نیست من دوست دارم موهای سرم سفید بشه :)

پاسخ :

نه من دوست ندارم،
دوست ندارم پیر بشم
دیانا
۱۵ مرداد ۰۲:۰۸
تا اینجا پستاتو خوندم
خیلی برای برادرت ناراحت شدم امیدوارم واقعا  ودتر حالش خوب بشه و سرپا شه 
خیلی خوش حالم کا یهویی پیدات کردم
بعد این همه سال یه عالمه میخوام باهات حرف بزنم
بیا برام تعریف کن چی شده تو این مدت بهنام چی شد خودت چطوری خونوادت کارت همه چیو برام بگو دلم تنگ شده بود ررات و الان که یهو دیدمت کلی ذوق کردم

پاسخ :

چقدر خوبی تو اخه!
مرسی امیدمون فقط به خداست,خدا هیچوقت مارو تو شرایط بد تنها نذاشته
مطمعنم که الانم تنها نمیزاره و شایان خوب میشه.خدا خودش میدونه که ما فقط خودمون 5 تا رو داریم.
بهنام همچنان تنهاس هر 6 ماه یه بار یه پیامی چیزی میده و میگه بیا دوست دخترم شو!
شنبه گذشته عروسی برادر کوچیکش بود ...
منم خوبم سرکار میرم کلی بزرگ شدم راهمو پیدا کردم ودارم سعی میکنم رویاهامو بسازم
دیانا
۱۹ مرداد ۱۰:۴۵
چقد خوشحالم برات آفرین همین جوری قوی ادامه بده
چقد این بهنام بی حیاس بهش بگو برو بمیر روانی

پاسخ :

مرسی عزیزم
اره بهنام فکر میکنه چون زنش بودم یه زمانی الانم وقتی زنگ
میزنه من باید خوشحال باشم و وقتی میگه بیا باهم بریم بیرون
بگم باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان