درد..

سلام

این مدت که نبودم 

هم همش سرکار بودم و وقت نداشتم هم

میخواستم با خبرای خوب بیام

مثلا بگم,مشکل بابا داره حل میشه ,یا قرضامون کمتر شده

یا من خوبم

یا شایان خوبه.

ولی این بارم با یه خبر بد اومدم

شایان به خاطر عفونت ریه تو بیمارستان بستریه

یه توده تو گردنشه

میخوان نمونه بدارن 

مشکوکه به سرطان....

اونا نمیگن ولی میدونم مشکوکه به سرطان...

تورو خدا واسمون دعا کنید..

تورو خدا هر کی پستمو دید واسه داداشم دعا کنه

دعاکنه بگن فقط عفونته 

۱۳ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
مهدی حیدری
۳۱ تیر ۲۲:۲۸
سلام.
امیدوارم داداشتون سلامتیش رو بدست بیاره
پاینده باشید
RaCi naL
۳۱ تیر ۲۲:۵۴
:(
چرا هرچـی سنگه واسه پای لنگه آخه ؟! اِی بابا ...
ایشالا که هیچی نیست و خوش خیمه !
دعا میکنیم شادی جان :)

پاسخ :

مرسی دوست جان
His Love
۳۱ تیر ۲۳:۲۳
عزیزِ دلمـ!!!! :( چرا آخه همش واسَت ناراحتی پیش میاد ...

لابُد دلیلش َمـ قلیونِ لعنتیه >_<

ایشالا که مشکلِ جدی ای نباشه و خیلی زود سلامتیِ داداشت برگرده :(
توکل به خــدا ...

پاسخ :

دوست جان انگار خدا نمیخواد بزاره ما نفس راحت بکشیم
ستاره امیری
۰۱ مرداد ۰۸:۰۲
سلام شادی جونم انشاالله بهتر بشه و فقط یک عفونت مختصر باشه

پاسخ :

خداکنه همینطوری که تو میگی باشه
fateme safari
۰۱ مرداد ۰۸:۴۷
ان شاء الله که فقط عفونت هستش و زود خوب میشه :(

پاسخ :

مرسی عزیزم
مهسا ر ب
۰۱ مرداد ۱۰:۲۸
خوشحال شدم دیدم پست گذاشتی، اما حالا....
خدا داره امتحانتون می کنه
از صمیم قلبم امیدوارم چیزی نباشه

پاسخ :

مرسی دوست من
الناز
۰۱ مرداد ۱۴:۳۸
ایشالا که چیزیش نیست عزیزم ...معمولا از هر توده ای که در نقطه ی حساس باشه نمونه برداری میکنن...قرار نیست هر توده ای سرطانی یا بدخیم باشه ...ایشالا که میگذره و روزهای خوب از راه میرسن...توکلت به حق باشه که همیشه پناه ما آدماس

پاسخ :

خداکنه اینجوری باشه,من اصن نمیخوام به هیچی فکر کنم فعلا منتظریم ببینیم کی
نمونه برداری میکنن
محسن خطیبی فر
۰۱ مرداد ۱۵:۱۴
سلام
ان‌شاالله بلا ب دور باشد و سلامتی کامل حاصل بشود ب زودی زود.

پاسخ :

خیلی ممنونم
مهتاب :)
۰۲ مرداد ۱۴:۴۶
سلام شادی مهربونم:)
چقدر منتظره پستت بودم.
الهی اون مورد نباشه.
چقدر ناراحت شدم:((((
واسش دعا میکنم.

پاسخ :

مرسی عزیزم
[ آندیـ ـا ]
۰۳ مرداد ۰۸:۱۹
چقدر ناراحت شدم :( تمام تنم سرد شد ...
براشون از ته دلم دعا میکنم .
ghazaleh
۱۰ مرداد ۰۱:۳۸
سلام عزیزدلم 
ان شاالله ک زود زود خوب بشه 
عفونته نگران نباش 
این توده ها چیزای مهمی نیستن سرطان ک ب این اسونیا نیس مطمئن باش زود خوب میشه 
خدا همراهتونه 
مراقب خودت باش عزیزدلم 
از ته قلبم برا ارامشتون دعا میکنم 
بغل گنده شادی جان خواهر 😙

Reyhane
۱۰ مرداد ۲۲:۰۱
سلام شادی جان...
خوبی عزیزم؟؟
ان شاا... که چیزی نیست...
رکسانا
۰۳ مهر ۱۹:۴۸
سلام رفیق قدیمی...
غصه نخور...ان شاالله حال داداشت خوب می شه...حتما براش دعا می کنم....
توکل به خدا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان