ذرت مکزیکی

سلووم 

ساعت یه ربع به دو صبحه رفتم دذرت مکزیکی درست کردم,

خییییییلی خوشمزه س!

ای لاو یو پی ام سی!!!

شکموهم خودتونید!!!!

۴ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
ra nafas
۲۹ مهر ۱۹:۲۸

عزیزم خوشحالم خوبی دختر خوب میدونم شرایطط خوب نیست اما توروخدا دیگه این کارو نکن مطمن باش بعد از هر تاریکی یه روشنی هست

اهوم خیلی ذرت خوبه منم خیلی دوس دارم

پاسخ :

خدا خودش هم به من هم به همه ی اونایی که سردرگمن کمک کنه……
ذرت مکزیکی رو که من عاااااشقشم!
آقای خاص
۰۲ آبان ۱۰:۳۳
منم یهو به سرم میزنه پا میشم خرت و پرت درست میکنم (من زیاد شکمو نیستم) مثلا با ظرف نوشابه خانواده، جای مسواک درست میکنم... قیف درست میکنم... ساعت شنی درست میکنم...

پاسخ :

سلوووم.
چه خوووب!
پس برعکس منی !من خییلی شکموهسستم!!
دیانا
۰۳ آبان ۱۸:۴۲
نوش جون

پاسخ :

فداااااات
صدف
۱۰ آبان ۱۵:۱۳
اینه همون شادیه اشنای من! :))
منم میخواااااااااااااااااااااام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان