..

بدبخت شدیم

۲۴ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
RaCi naL
۱۵ اسفند ۱۹:۵۴
خدا نکنه 😨😨😨
چرااااااااا ؟!!! 😱😱😱
با این توئیت ـات شادی آدمو سکته میدی 😩😩😩

پاسخ :

بدترین اتفاقی که میتونی رو تصور کن هزار برابر بدترش اتفاق افتاده فقط همین بگم که
ما واقعا بدبخت شدیم ,همین الانش که دارم مینویسم با اشک مینویسم و مجبورم وسط گریه های
سونیا و راه رفتنای عصبی و حرف زدنای شایان باخودش خودمو ارومتر نشون بدم و
بگم صبر کنید اروم باشید صدادرنیاد بیرون از خونه,هیچکس نباید بفهمه چه خاکی به سرمون ریخته 
نمیتونم الان بگم چی شده ولی اینقدر بد هست که وقتی دوساعت پیش تو خیابون بودمو و زنگ زدم مامانو فهمیدم 
چیشده  تومحل خودمون راه برگشت به خونه رو گم کرده بودم و نمیدونستم کجام و از کجا باید برگردم
خونه

RaCi naL
۱۵ اسفند ۲۲:۵۱
الهـی بمیرممممممم ، برات دعا میکنم عزیزم !
مشکل مالیه ؟! حیثیتیه ؟! آخه چرا ؟! :((((
آبان ...
۱۵ اسفند ۲۳:۱۷
چیشده شادی..نگرانم‌
میسپارنت به خدا ..
آبان ...
۱۶ اسفند ۰۹:۰۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** *** 
** ** ** ** **** **** ***** **** *** ***** ***** ***** 
  • *** ** * **** * ** ** *** ****** **** ***** **** * ** ** ** **** **** * * ** ** *** *** ** **** ***** **** *** *** ***** ** ********* ***** ** *** ***** ****** ***** ** ******* ***** ***** ****** **** ******* ***** **** *** *** ***** * ****** ***** ** ******* ***** ***** ****** **** *******
  • *** ** ** ** ** *** **** *** *  ***** ******** **** ** *** * ** **** ** **** *** * ****** **** **** **** ***** ***** ** *** * ** **** ***** ***** * ****** ***** ** ******* ***** ***** ****** **** *******
***** **** **** ****** ***** **** *** **** ** *** *** ******** *** ***** *** ***** ******** **** ***** * **** ***** ***** **** ******* *** ******* ***** * ***** ****** ***** **** ******* **** **

پاسخ :

مرسی ابان جان ,ببخش من مزاحم تو شدم
ghazaleh
۱۶ اسفند ۱۴:۳۲
ای خدا چی شده 
یا خدا :((
معشوقه ...
۱۶ اسفند ۱۵:۱۹
چی شده شادی جونم ؛((
برای خواهر برادرت چیزی شده؟
انشاالله حل بشه؛((
آبان ...
۱۶ اسفند ۱۶:۴۵
سلام عزیزم دوست داشتی رمز بذار برام
RaCi naL
۱۶ اسفند ۱۷:۰۶
من شامل آشناها میشم ؟! 
رمز میخوام :)
His Love
۱۶ اسفند ۲۰:۵۵
چی شــده آخه؟ :(
امیدوارمـ که زود حل شه
امید به خدا ...
ghazaleh ...
۱۷ اسفند ۰۳:۴۳
ان شاالله هرچی هست زودی حل بشه 
دعا میکنم برا آرامش زندگیتون جان دل 
آشوبین آشوب قلبم :((
محبوبه
۱۷ اسفند ۱۱:۱۰
به منم رمز بده لطفا
از فضولی دارم میمیرم
من دوستتم ولی خاموش
مهسا ر ب
۱۷ اسفند ۱۱:۲۴
وای چی شده شادی؟؟؟
استرس گرفتم، ی مدته نبودم اومدم بهت سر بزنم
مهسا ر ب
۱۷ اسفند ۱۱:۲۴
میشه منم رمز داشته باشم؟؟
fateme safari
۱۷ اسفند ۱۲:۰۹
امیدوارم هرچی که هست به خیر بگذره
معشوقه ...
۱۷ اسفند ۲۳:۰۶
منو میشناسی ؟ ؛)
رمز پلیز 
فاطی
۱۸ اسفند ۲۱:۰۴
شادی جان من همیشه میام بهت سر میزنم کلی نگران شدم بابت این پستت امیدوارم مشکل جدی نباشه😕راستی اگه مصلحت دونستی برا منم رمزبده

پاسخ :

عزیزم نمیتونم الان با ایمیل بفرسم یه عدد پن ج رقمی برست تا بگم چندتا ازش کم و زیاد کنی
ریحانه
۱۹ اسفند ۱۱:۰۲

گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود

 گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود

 گاهی بساط عیش خودش جور می شود 

   گاهی دگر، تهیه بدستور می شود

 گه جور می شود خود آن بی مقدمه  

 گه با دو صد مقدمه ناجور می شود

 گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است                 

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

 گاهی گدای گدایی و بخت باتویار نیست             

گاهی تمام شهر گدای تو می شود…

 گاهی برای خنده دلم تنگ می شود                  

گاهی دلم تراشه ای از سنگ می شود

 گاهی تمام آبی این آسمان ما                           

یکباره تیره گشته و بی رنگ می شود

 گاهی نفس به تیزی شمشیرمی شود              

ازهرچه زندگیست دلت سیرمی شود

 گویی به خواب بود جوانی‌ مان گذشت                

گاهی چه زود فرصتمان دیر می شود

 کاری ندارم کجایی چه می کنی                       

بی عشق سرمکن که دلت پیرمی شود

قیصر امین پور

************سلام شادی جانم...

آیا خواننده های کاملا خاموش هم جزو رمزدارها میتوانند باشند؟؟؟

پاسخ :

ارسال شد
sin
۱۹ اسفند ۱۱:۲۸
سلام 
من خاموش میخونمت عزیزم
دومین پست رمزی رو ک گذاشتی نتونستم خاموش بمونم
دوس دارم اگه میشه کماکان بخونمت 

پاسخ :

ارسال شد 
ستاره باران
۱۹ اسفند ۱۷:۳۵
سلام 
امیدوارم هر مشکلی که برات پیش اومده با کمک خدا حل شه :)
منم جزو خواننده های خاموشم اگه صلاح میدونی برا منم رمز بده ...

پاسخ :

ارسال شد
فاطی
۲۱ اسفند ۲۳:۳۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** هی بیشتر رمز دارمینویسی ادم بیشتر نگران میشه😕

پاسخ :

به اولین رقم۲اضافه کن به دومین عدد۴تا اضافه کن
سومین عدد خودشه از چهارمی ۴تا کم کن عدد پنجم هم صفره
Mahsa
۲۲ اسفند ۱۲:۲۷
سلام عزیزم
از خدا میخوام مشکلتون هرچی هس زود زود حل بشع
راستش منم جزو خواتنده های خاموشم ولی خیلی خیلی دوس دارم همچنان دنبالت کنم
میشه رمز رو به ایمیلمم بفرسی?

پاسخ :

عزیزم الان نمیتونم ایمیل بفرسم

 

Mahsa
۲۴ اسفند ۰۱:۲۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام عزیزم پس من یه عدد پنج رقمی میگم خودت بهم بگو رمز چیه بگو چن تا کم و زیاد کنم ازش
*****

پاسخ :

به عد اول۲اضافه کن عدد دوم خودشه به عدد سوم ۳اضافه کن از عدد چهارم ۵تا کم کن
عدد پنجم صفره 
الناز
۰۳ خرداد ۱۴:۵۵
شادی جون تازه با وبت آشنا شدم به منم رمز میدی عزیزم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان