چاقالوی بدجنس

سلووووم 

خداروشکر خوبم 

فقط گشنمه.  :(

تصمیم خیییییلی جدی گرفتم که وزنمو کم  کنم

دوتا دوستای اینجا که عکسمو دیدن میدونن که من تپلم !!!!!!

شایدم  چاقالو!

یا به قول فاطی توپولو!!!

خلاصه که میخوام لاغرشم الان روز پنجممه  برنامه خاصی ندارم فقط دارم

کم میخورم  شامم حذف کردم و فقط گوجه و خیار میخورم

قند و که در روز با چایی خیلی میخوردم و کردم روزی یکی یا دوتا

ورزش نمیکنم اصلا ،ولی  تصمیم دارم تو خونه دراز نشست برم  با توتال کر!

با مرتضی هم هی بد نیس

چی بگم؟

بگم من یه ادم بدم که مرتضی رو دوست ندارم و فقط باهاش راحتم؟

بگم نگهش داشتم واسه خودم ولی دوسش ندارم؟

حتی نمیتونم تمومش کنم ازبس که باهام راه میاد

ازبس که هرچی میگم صبوری میکنه

کاش که مرتضی اینقدر بدنام نبود،

شاید باهم خوشبخت میشدیم :(

کاش دوسش داشتم مثل قبل

مرتضی پیچیده نیس 

یه پسر مهربونه که وقتی ناراحته میادخونهد و میشینه اهنگای علی بابا و ارشاد گوش میده

وقتی خوش حاله میره بستنی و پفک میخره و میشینه  با خانواده ش !

اینقدر خوبه که وقتی ازش میپرسم داری چه سریالی نگاه میکنی 

سریاله رو کلا واسم تعریف میکنه!

خداحافظیاش مثل جناب خانه!

خددددافظ شااااددددی!

من خیلی بدم......


۶ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
مهسا ر ب
۲۹ آذر ۰۸:۰۶
قالب جدید مبارک ولی من قبلی رو بیشتر دوس داشتم
امان از رژیم و وزن کم کردن که خیلی خیلی سخته

پاسخ :

وااای نگوو از رژیم که باز گشنه م شد :(
His Love
۲۹ آذر ۰۹:۴۳
عزیزمـ !!! عنوانشُ! :دی
این یعنی خودت؟!!

ایشالا زود به اون وزنی که دوس داری برسی
فقط ورزشُ فراموش نکن، که رژیمـِ بدونِ ورزش نه برا سلامتی خوبه، نه زیبایی!

واقعاً دوسِش نداری؟!!! :(

پاسخ :

اره دیگه!خود خودمم!!!!!
رژیم گرفتن خییییییلی سخته من چند روز فقط درحدی غذا خوردم که نمیرم!وگرنه 
سیر نشدم!کلا که خیلی سخته واسم و هر دقیقه هم وسوسه میشم که بیخیال رژیم شم و همینجور چاقالو بمونم!
میدونم باید ورزش کنم ولی من تو ورزش کردن خیلی تنبلم اصلا اهل ورزش نیسم  :/
مرتضی رو هم میدونی من به عنوان یه دوست خیلی صمیمی باهاشم به خودشم
گفتم که دیگه مثل قبل دوستت ندارم دست خودمم نیس ولی اون فکر میکنه میتونه
کاری کنه که این شرایط عوض شه
معصوم
۳۰ آذر ۰۷:۳۴
عزیزززززززززززززززززززززم شاید بشه بهش فرصت داد

پاسخ :

نه معصومه واقعا نمیشه
ستاره عبدالمیری
۳۰ آذر ۰۸:۲۴
سلام 
شادی جون خوبی 
چقدر خوب مگه چند کیلو داری  فقط سعی کن رژیمی که داری می گیری خللی به بدنت وارد نکنه روی برنامه غذا بخور که پروتئین و ویتامینهای بدنت کم نشه 
منتظر خبر لاغریت هستم 
در ضمن بیشتر فکرت رو متوجه موفقیتهات کن تو لایق بهترینها هستی 

پاسخ :

سلام عزیزم ۳کیلو کم کردم تاالان به زووووور 
من خیلی سخت لاغر میشم!
m.sh
۰۶ دی ۱۰:۵۱
شادی برای اینکه لاغر کنی شامو حذف نکن
توی صبحونت پروتئین زیاد بخور که در روز کمتر گرسنت بشه
شامم بخور ولی سبک و تا سه ساعت قبل از شام نخواب و تحرک داشته باش!
نخودن شام سلامتیتو به خطر میندازه دختر
از طرز خدافظی مرتضی دلم ضعف رفت چقدر پسر ماهیه...
یکم روش فکر کن شاید توام عاشقش شدی...

پاسخ :

سلام عزیزم ,من خیلی خیلی سخت وزن کم میکنم الان ۳کیلو کم کردم!!!!
مرتضی رو میدونی من عاشقش بودم اون خودش خواست اینجوری شه من دوسش دارم ولی
دیگه نمیتونموعاشقش شم
مهسا ر ب
۰۸ دی ۱۴:۴۵
اووووومممم اومدم ی سوال بپرسم:
برای مانتو شلوار اداری ما چه پارچه ای بخریم؟؟؟ تو تن خوب وایسه چروک و نخ کشم نشه

پاسخ :

سلام عزیزم ,پارچه کرپ کش و فاستونی خیلی خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان