دیرامدی.....من به عقد غم ها درامدم

 
سلوووم

بازم ازاون سلوم ناراحتا!

چقدراین ماه صفرماه مذخرفی بود خداروشکرتموم شد

همه چی تقریبا ارومه

مرتضی واسم یه انگشتر خریده که زیاد دوسش ندارم ولی

بهش گفتم خیلی دوسش دارم !

اینه:

کلیک

فرداش رقتم یه لاک هم رنگ نگین انگشتره خریدم,لاکه رو دوست دارم

کلا عاشقشم خیلی وقت بود میخواستم یه لاک این رنگی بگیرم

دیگه لاکه رو که گرفتم به مامان لاکه رو نشون دادم مامانم یه پارچه چرم رنگ لاکم

داشت تو مغازه که داد بهم گفت واسه خودت یه بارونی بدوز

دیگه قیافه من اینجوری

:)))))))

تو این چندروز میدوزمش!

شبشم که میشد پریشب موهای مامان و رنگ گذاشتیم

همون شب بهنام باز پیام داد

نمیگم چیا گفت

فقط تا ساعت5 صبح گریه کردم و بعدش خوابم برد

صبح با صدای تلفن بیدارشدم

چشمام اینقدر باد کرده بود که قیافه م تابلو بود تا صبح گریه کردم

از سردرد داشتم میمردم

ظهرم کلاس داشتم اینقدر چشمام باد کرده بود که

قیافه م اصلا عوض شده بود

شاگردمم با دوست پسرش بهم زده بود اونم گریه کرد که دیگه

سردرد من دوبرابر شد اومدم خونه خوابیدم تا شب

جواب مرتضی رو هم اصلا ندادم گفتم حوصله ندارم

اونم بیچاره مونده از دست من چیکار کنه

دیشب میگفت شادی چرااینقدر این دوروزه باهام سردی؟

میگم سرد نیستم ولی حوصله ندارم کارم بهم ریخته اعصابم خورده

میگه خب عزیزم تا کارت راه بیوفته  توخونه نشین برو بیرون

اصلا برو یه کلاسی چیزی

طفلکی اون...

میخوام واسش یه کادو بگیرم ولی نمیدونم چی بگیرم که موندگار باشه

به عطر و ادکلن . لباس و کمربند فکر کردم  ولی اینا بلاخره تموم یا خراب میشن

میخوام اولین هدیه م یه چیزی باشه که واسه همیشه یادگاری بمونه.

دیشب یه اهنگ کردی اتفاقی شنیدم

عاااالی بود

من اصلا به اهنگای کردی علاقه ندارم ولی این اهنگه خییلی قشنگه

اصن یه حسی به ادم میده از دیشب که این اهنگه رو شنیدم دلم میخواد

کرد بودم تا معنیشو میفهمیدم!

 


 

۶ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
امیر
۱۲ آذر ۱۶:۱۵
من بگم چی بخری؟؟؟؟؟؟

پاسخ :

کامنتتو خوندم !رفتم سایته خییییلی چیزاش گرون بود!!!1

ghazaleh ...
۱۲ آذر ۲۲:۳۹
سلام جانا 
آهنگه خیلی قشنگه خانم خوش سلیقه ^_^

انگشترتم مبارکه 
هرهدیه ایم بخری یادگاری میمونه براشون 
آدم چیزی که از آدم مهم زندگیش میگیره رو هیچوقت مث بقیه چیزا استفاده نمیکنه همیشه خوب نگه میداره 


شادیتو ببینم گل گلی ♥

درضمن غلط میکنه کسی اشکتو درمیاره بده خودم موهاشو دون دون کنم برات 

پاسخ :

سلووووم دوست مهربونم!

مرررسی!

میدوونی دیروز باخودم میگفتم کااااش مرتضی سیگاری بود میرفتم واسش یه فندک لوکس میخریدم!!!

فعلا بین همه چیزایی که بهشون فکر کردم دستبند در رتبه اوله !

اشکمو که ههییییییییی چییییی بگم خووواهر!

یاسمین .خ
۱۳ آذر ۱۱:۰۷
عزیزم انگشتر قشنگیه...
اصلا اگه قشنگ هم نباشه چون هدیه س با ارزشه...
به نظرم هم یه قاب عکس میتونه یه یادگاری موندگار باشه...
میتونه عکس خودتون یا هر عکسی که حس خوبی داره باشه.

پاسخ :

سلوووم

اره اولش انگشتره رو دوست نداشتم ولی خب الان دوسش دارم!

وااای که چقدر سخته هدیه خریدن!

m.sh
۱۴ آذر ۱۲:۰۲
سلاممممممم
بهنام چی بهت گفت شادی چرا اینقدر بهش بها میدی که باز دلتو بشکنه!
به نظرم یه تابلو نقاشی براش بخر
یا ممممم مثلا یه دستبند یا انگشتر که دستش کنه!
یا از این پیانو کوچیکا که کوکش کنی آهنگ میزنه ...
اینا بیشتر به یاد میمونه...

پاسخ :

سلوووم عزیزم

بهنام نمیخواد منو ازار بده ,دلم واسش میسوزه اون دوستم داره ولی نمیتونه کاری کنه

من درکش میکنم....

ولی دیگه فایده نداره اینکه بگه دوستت دارم بگه دلم واست تنگ شده بگه هرشب

با فکر تو میخوابم دیگه چیزی درست نمیشه

مرتضی به تابلو واینجور چیزا علاقه نداره اصلا روحیه ش زمخت تر از این حرفاس!!!

احتمالا واسش دستبند بخرم!

اسما
۱۵ آذر ۱۲:۳۵
سلام خانومی اتفاقی با وبت آشنا شدم
انگشترتم مبارک

پاسخ :

سلووم ممنون عزیزم

سینا
۲۵ اسفند ۰۰:۱۶

اینو الان از توی وبلاگت شنیدم

قبلا نشنیده بودم

البته آهنگ کوردی نشنیدی واسه همین از آهنگ کوردی خوشت نمیاد

البته کیفیت صداش بالا و پایین میشه وگرنه برات ترجمه می کردم

در مورد دوست داشتن می خونه

خوشه ویستم: عزیزم، عشقم

ئاو پرژینگ کرد: آب و جارو کردم

ما کوردها به آب میگیم ئاو یا همون آ و

ولی خدا وکیلی خیلی بد می خونه چون اصلا کلماتش قابل فهم نیستند!

 

 

 

پاسخ :

قشنگ میخونه که🙂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان