یه حالی دارم این روزا ,نه ارومم نه اشوبم



سلوووم

اقا یه سوال

من و مرتضی باهمیم همه چی هم خوبه

من عاشقش نیستم ولی حداقل ازهمه اونایی که میشناسمشون

بیشتر دوسش دارم

من یه زمانی واسش میمردم اونقدر دیوونه بازی کردم و

کارای احمقانه ازم سر زد واسه به دست اوردنش که وقتی یادم میوفته خنده م

میگیره!

ولی الان اندازه اونموقع عاشقش نیستم یعنی اگه نبینمش

دیگه نمیشینم گریه کنم 

به خودشم گفتم اندازه اونموقع عاشقش نیستم

اون میدونه

ولی من عذاب وجدان دارم

اینکه اون دوستم نداشت و الان داره واسم هرکاری میکنه

اینکه منم با بدجنسی هرچیزی  ازش میخوام 

اونم انجام میده باعث شده فکر کنم یه ادم بدم :(

من بهش گفتم قضیه ازدواج و کلا فراموش کنه من میدونم اگه

1000 دفعه خودکشی هم بکنم مامانم راضی نمیشه

چندروز پیش دیدم شماره مرتضی رو معلوم نیس از کجا اورده

تو گوشیش با یه اسم بد ذخیره کرده....

خب من اینارو به مرتضی میگم ولی اون میگه  ایشالا درست میشه

من سعیمو میکنم

من دارم از عذاب وجدان میمیرم

اهنگ ادامه مطلب هیچ ربطی به موضوع نداره ولی گوش کنید!

 

 

 

۸ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ستاره عبدالمیری
۰۵ آذر ۱۴:۰۱
سلام عزیزم خوبی می فهمم حس بدیه ولی انشاالله همه چی درست میشه

پاسخ :

ممنونم♥♥♥♥♥♥♥

امیر
۰۵ آذر ۱۸:۴۲
اهنگه حالمو بد کرد ولی قشنگ بود ممنون خواهر

پاسخ :

:(

معصوم
۰۶ آذر ۰۹:۱۶

میشه پرسشناممو پرکنید ؟

اینم لینکش

http://cafepardazesh.com/answer/nvthzlczthjpfs

پاسخ :

سلوم 
من پر کردم عزیزم
یاسمین .خ
۰۶ آذر ۱۳:۱۳
:( وای چقدر ناراحت شدم...
نه از اینکه احساس میکنی مثل قبل عاشقش نیستی
از اینکه مامانت راضی نیست :(

اول اینکه اون حست طبیعیه...
خوب منم نسبت به اوایل آشناییم با رضا خیلی چیزا تو وجودم عوض شُد. خوب معلومه همه اولاش هیجاناشون بیشتره و به قولی احساساشون سرکش و داغ تره...
مرور زمان سرکش بودنه فروکش میکنه اما معنیش این نیست که کم شده باشه...

مامانت هم عزیزم من در جریان جزئیات رابطتون نیستم ولی هیچی نشدی نیست. اگه بخوای میتونی تصویر بدی که مادرت ازش توی ذهنش داره رو پاک کنی...
ناامید نباش
:(
امیدوارم هرچیزی که به صلاحتونه همون براتون رقم بخوره

پاسخ :

منم ناراحتم نه به خاطر مخالفت مامانم ناراحتم از خودم که چرا دیگه مثل قبل دوسش ندارم

اگه اندازه قبل عاشقش بودم خودم همه رو راضی میکردم

معصوم
۰۷ آذر ۰۷:۴۰
اگه اونی که باید بخواد، بخواد ... (منظورم خداست) همه کارا ردیف میشه

پاسخ :

من سپردم دست خودش دیگه کلا زدم به بیخیالی!

مهسا ر ب
۰۷ آذر ۰۸:۳۸
فقط و فقط از خدا بخواه چون اونه که کن فیکون می کنه

پاسخ :

میدونی دیگه نمیدونم باید از خدا چی بخوام فقط چشامو بستم و میگم هرچی خودت میدونی!

m.sh
۰۸ آذر ۱۲:۳۹
پس چرا آپ نمیکنی دختر مردم از بس بهت سر زدم :|

پاسخ :

سلووووم مریضم!!!!!! :(

معشوقه ...
۰۸ آذر ۱۶:۵۶
سوالت کو پسسس.؟😄
خب بگو سعی هم بکنی نمیشه. 
به نظر من وقتی مامانت با این شدت مخالفه یه کاری کن اونم بیخیال شه

پاسخ :

سلوووم

سوال اینه دیگه ,ایا من بدجنسم؟؟؟

ازته دل میدونم هرچی سعی هم بکنم نمیشه از دست خودم ناراحتم که اینجوری شده

مامانم راضی نمیشه مرتضی هم راضی نمیشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان