مرگ

فقط.همین مونده بود 

شایان برگرده بگه بخاطر اخلاق گندت طلاقت دادن


۵ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
His Love
۱۵ مهر ۱۳:۴۱
مطمئناً تویِ بحث و عصبانیت بوده و از تهِ دل نیس ...

پاسخ :

تو عصبانیتم نباید همچین حرفی زده میشد
درد اینجاس که خانواده م فقط میگن یه دعوای خواهر برادریه و
کسی اهمیت به دل شکسته ی من نمیده
آبان ...
۱۵ مهر ۱۳:۴۱
منم می دونم چند ماه بعد از همین نزدیک ترین های زندگیم زخم می خورم ...
آدم ها درد هم را نمیفهمند    

پاسخ :

ابان عزیزم نمیتونم دلداری الکی بدم و بگم نه اینطور نیس,چون واقعا هست
و مشکل اینجاس که بعضی وقتا درد اینقدر زیاد میشه که میگی حتما امشب میمیرم
ولی صبح بیدار میشی و این خودش خیلی دردناکه
RaCi naL
۱۵ مهر ۱۸:۲۱
بیخود ! مگه اصن کسی تو رو طلاق داد که حالا بخاطر چیزی باشه ؟!
خودددددددددت طلاق رو گرفتی !!!
سعـــــی کن این حرفا حتی اگه از سمت عزیزانته رو از دروازه گوشت عبور بدی فقط و بهشون حتی فکرم نکنی ^_________^

پاسخ :

میدونی وقتی این حرفا از طرف خانواده خودت باشه فراموش کردنش  چقدر سخته؟
ghazaleh ...
۱۶ مهر ۰۰:۲۶
طلاق ندادن طلاق گرفتی 

هرکیم بگه بدون داره حرف بیخود میزنه خودتو ناراحت اینا نکن دیگه کارت و زندگی جدید ساختنت ازهمه حرفا مهم تره  

پاسخ :

سلام عزیزم
من دارم زندگیمو میکنم ,بدون حاشیه و بی سر صدا کارمو میکنم ولی 
از وقتی شایان معاف شده و اومده خونه همه چیز بهم ریخته
معصوم
۱۷ مهر ۰۷:۳۶
بی خیال . تو دعوا حلوا خیر نمیکنن

پاسخ :

,اره اما نیش زدن از برادرم که خیلی وقتا باعث سر شکستیم  بودو نمیتونم تحمل کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان