کارگر بی مزد!

یعنی داغون این مامانمم!

کارتمو الان پس داد!

۱۳تومن توشه!

:/

۷ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
RaCi naL
۱۱ تیر ۱۲:۱۲
خوب چرا حقوقتو میدی مامانت ؟!
چیکارش میکنه خوب ؟!

پاسخ :

خب من ازاول گفتم میرم سرکار کمک شماهاولی ازاولم گفتم که درماه ازحقوقم ۲۰۰تومن برمیدارم واسه شارژ و کرایه 
تاکسی, ولی انگار یادش رفته 'این دوماه حقوق منو داد به پول پیش مغازه ش گفته سال دیگه پول پیش مال تو
ولی سال دیگه من این پول و میخوام چیکار ,وقتی همین الان واسه پول شارژمم باید
خواهش کنم بهم پول تو جیبی بدن.اوووووف
اگه بدونی الان چقدر پراز حرصم ,کارد بزنی خونم درنمیاد
آبان ...
۱۱ تیر ۱۲:۵۱
برکتش میاد تو زندگیت ..می دونم سخته ...
کاش از اول مبلغی که لازم داری برداری بعد کارت را بدی ...
ghazaleh ...
۱۳ تیر ۰۱:۰۳
اوووووووف شاااادی خدا قوتت بده در کنارش بهت صبر بده 
ان شاالله اوضاع زوووووووووودتر زووووووووودتر خوب شه خیلی زود ♥

پاسخ :

ممنوووون گل من

fateme safari
۱۳ تیر ۰۹:۰۶
من یه پیشنهاد دارم

تو برو یه حساب دیگه باز کن برای خودت، بعد که حقوق گرفتی، اول مقداری از حقوقت رو بردار برای خودت
بعد با خیال راحت کارتت رو بده به مامان


پاسخ :

اگه اینکارو میکردم حتما ناراحت میشد

ra nafas
۲۲ تیر ۰۱:۰۹
دوسم کجایی ? از خودت خبر بده

پاسخ :

سلوووم مهربوون

مرسی به یادمی

**مهتاب **
۳۱ تیر ۱۵:۳۰
کجایی شادی جون

پاسخ :

سلوووم دوست خوب من!

همین اطرافم!

دلارا
۲۱ شهریور ۲۱:۱۹
۲۰۰ تومنتو وردار خوب😶😶😶 بعد بقیه حقوقتو بده بهشون😈😈😈😈😈😏😏😏😏😏

پاسخ :

باید از اول اینکارو میکردم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان