مرتضی

ارزو میگه توافسردگی شدید گرفتی که اینقدر تصمیمای احمقانه میگیری

میگم برو گمشو من افسرده نیسم,

میگه نمیذارم اینکارو بکنی

میگم من میخوام ,حالا هرچی میخواد بشه,بشه

میگه به نظرت اون ارزششو داره؟؟؟

میگم نمیذارم کسی بفهمه.....

میگه ,خیلی احمقی......

۶ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
RaCi naL
۲۷ فروردين ۱۲:۱۹
تو جوونی و حق زندگی داری
به کسی چه ؟
به خودت اهمیت بده فقط ...
معصوم
۲۸ فروردين ۰۷:۴۳
چیکار میخوای بکنی

پاسخ :

یه کار پراز ریسک!

الان تو یه پست همه چیزو میگم!

His Love
۲۸ فروردين ۱۲:۳۶
من که نفهمیدمـ چی شــد!
ولی مراقبِ دلت و احساسِت باش ...

پاسخ :

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بانو
۲۹ فروردين ۲۱:۴۱
شادی همممممیشه می خوووونمتاا سلام نگرانم خیلی نگرانتم چی شدههههه اخه ؟ نگرانم کردی شادی 
مفصل میام باهات بحرفم 
بی خبر نذار منو نگرانم

پاسخ :

فدات دوست من!

الان یه پست میذارم همه چی رو مفصل توضیح میدم

من یک معشوقه هستم ...
۰۱ ارديبهشت ۱۶:۰۰
سلام شادی جان خوبی؟
کجایی خبری ازت نیست؟
کار توی بیمارستان درست شد؟

پاسخ :

سلوووم عزیزم!

هستم همین دور و بر!!

کاره هم گفته باید دوره کمک پرستاریت تموم شه بعد بیای.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان