مرتضی!!!!!!!!

سلوووووم!!!

اقا من خووووبم!!!خییییلی خووووب!!!!

پریروز فاطمه دوستم اومد خونمون واسم یه عطرم خریده بود که خیلی خوشبوعه!

کلی ذوقیدم!

نشستیم کلی هله هوله خوردیم ومنم اینستاشو واسش وصل کردم بعدشم باهم نهنگ عنبر

دیدیم!من و فاطی دوران مدرسه خیلی باهم خوب نبودیم بعدازمدرسه باهم صمیمی شدیم!

خلاصه کلی خوش گذشت !

شب قبلشم مرتضی که معرف حضورتون هست تو بیتالک بهم درخواست دوستی داده بود

چون من عکس پروفایلم اون عکسس که با بچه هادستامونو روهم گذاشتیم و قبلا هم

اینجا گذاشته بودمش !اون منو شناخته بود منم میدونستم اونه ولی جوری وانمود میکردم

که انگار نمیدونم تو اونی!!!!!!

با فاطی کلی اذیتش کردیم!

فرداش خودشو معرفی کردو.....

دیگه بقیه ش بمااااند!!!!!!!!!!

دیروزم رفته بودم بیرون خط چشم بخرم بهنام و دیدم جلو در یه بنگاه بود سر و وضعش

اونجوری که دوستام میومدن واسم تعریف میکردن اره خیل خوب شده و خیلی به خودش

میرسه نبود!

حالش از سرو وضعش معلوم بود....

اونم منو دید ,اومدم خونه خیلی اعصابم خورد بود ای کاش هیچوقت دیگه نبینمش.

دنبال کارم همچنان هستم!

 

لطفا یکی به من توضیح بده این 5تومنی که بلاگ به خانوما هدیه داده رو باهاش میشه

چیکار کرد.

 

 

 

۴ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
دیانا
۲۶ فروردين ۱۶:۱۴
مبارک باشه
قضیه این پنج تومن جیه ؟

پاسخ :

ممنون!!
بلاگ به خانوما به خاطر روز زن ۵تومن هدیه داده که تا اخر فروردین اعتبار داره و نمیدونم
چی میشه تو بلاگ باهاش خرید
من یک معشوقه هستم ...
۲۸ فروردين ۱۱:۵۹
با مرتضی دوست شدی؟[شکلک شیطان ]

پاسخ :

: )

رکسانا
۳۱ فروردين ۰۶:۴۳
سلام آبجی جونم.خوبی شادی جان؟ببخش یه مدت نبودم عزیزم.همه پستارو خوندم.

پاسخ :

سلوووم عزیزم!!

ممنوونم!!!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان