فصل سرد....

سلووم

همه چی ارومه و به جز کابوسای شبونه فعلا مشکلی نیست!

بدجور ازفروختن طلاها پشیمونم  نه به خاطر بهنام,به خاطرخودم...

کابوسا ولم نمیکنن,اینکه دیگه بهنام دوستم نداره هم  داره ازارم میده....

من باید همه چیزو درست کنم باید بتونم خودمو  از اول بسازم,

باید بتونم ولی نمیدونم چه طوری....

یه دوست هم کامنت گذاشته و محض سوزش  دل ما قیمت امروز طلارو یاداور شده!

من واقعا تو فکر پولش نیستم, درد من یه چیزی بیشتر از

این حرفاست....

۲ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ra nafas
۰۶ دی ۰۱:۲۹
من خوبم دوسم یعنی سعی میکنم باشم   من هیچ وقت نمیتونم از زندگیم بگذرم چون یا دلیل برای موندن دارم برام دعاکن  
دیانا
۰۶ دی ۱۶:۴۳
ایشالا همه چی روبراه میشه

پاسخ :

ممنون دوست من

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان