Happy🐈‍⬛

 ۸ روزه happy از خونه فرار کرده و رفته

دلم براش تنگ شده

هر لحظه دارم بهش فکر میکنم....

بهش که فکر میکنم اشکام سرازیر میشه

همه میگن گربه ها میرن و باز برمیگردن

به نظرتون هپی بر میگرده؟

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
سینا
۲۷ ارديبهشت ۱۹:۰۵

سلام

اگه گربه رو آزاد بذاری که بره بیرون و بیاد فرار هم کنه برمی گرده

ولی اگه اصلا از خونه بیرون نرفته باشه برنمی گرده!

چون راه برگشت رو بلد نیست

طبقه پایین من سه تا گربه داشت

یکی هر روز می رفت بیرون و برمی گشت

دوتا هم اصلا نمیذاشت برن بیرون چون ماده بوده

و می ترسید اوف بشن

یکیشون از خونه فرار کرد و رفت

و دیگه برنگشت

فکر کنم الان نوه و نتیجه هم داره

پاسخ :

هپی قشنگم برگشت😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان