1402

سلام

چطورید؟

من ۸۵ درصد خوبم

اون ۱۵ درصدی که خوب نیستمم دلیل داره

۵ درصد سرما خوردم شدید،صدام گرفته،گلوم درد میکنه

بدنم درد میکنه و همونجوری سرکارم میرم 

۱۰ درصد به خاطر اقای رضایی،این اقا داستان داره ،کلا این رضاییا

مث طاعون افتادن تو زندگی من ،

بعدا یه پست در مورد این طاعون میزارم

۵ درصدم به خاطر سونیا خوب نیستم

سال ۱۴۰۲خوب شروع شد خداروشکر من از اول تا ششم فروردین شیفت 

بودم و از ۶ تا ۱۴ اف بودم  نهم صبح زود راه افتادیم به سمت

شمال ساعت 10 صبحم رسیدیم

از وقتی شایان ازدواج کرده یه چیزی تو خونه ما خیلی خوب شده

هرچیزی میخواییم تو خونه بخریم هزینه ش رو بین 4 نفرمون تقسیم میکنیم

من .مامان.بابا. سونیا

اینجوری به کسی هم فشار نمیاد

برای سفرمونم یه ویلا100 متری دریا گرفتیم پولشم  4نفری دادیم

 برای نهم صبح تا یازدهم صبح

کم بود ولی خب خوش گذشت

هر هزینه ای هم که کردیمم باز تقسیم بر 4 کردیم

این باعث شد بیشتر کارایی که تو سفرای دیگه نمیکردیمم

انجام بدیم خلاصه که بعداز مدت ها واقعا بهم خوش گذشت

یازدهم صبح ویلا رو تحویل دادیم تا غروبم تو شهر چرخیدیم و

نصفه شبم رسیدیم خونه

سیزده بدرم با شایانینا رفتیم باغ پسر عمم

شیفت کاری منم از پونزدهم شروع  شد

از هفدهم هجدهم فروردینم

افتاد تو سرم که برم برای عمل بینیم :))))

شاید براتون خنده دار باشه ولی یکی از بزرگترین

دلایل من برای اعتماد به نفس نداشتن

همین بینیم بود

با اینکه زیادم غیر عادی نیس ویه بینی معمولی گوشتی

اینو الان دارم میگما قبلا که خیلی از خودم بدم میومد میگفتم

دماغم اندازه پیازه

از بچگی مامانم میگفت تو دماغت بزرگه

اینقدر راحت در مورد دماغ من حرف میزدن

که تو نوجوونیم تا یکی اسم دماغمو میاورد گریه م میگرفت

بعدم که رفتم سرکار تو مرکزی که کار میکردم عمل زیبایی

ممنوع بود و هرکی بینیش رو عمل میکرد اخراج میشد

منم از ترسم عمل نکردم

اونموقع هزینه ی عمل بینی من 9 و پونصد بود چند بار رفتم کارگزینی

گفتم پلیپ دارم بزارید

برم عمل کنم

گفتن نهه برو فقط پلیپت رو عمل کن زیبایی عمل نکن

ولی الان میتونم برم عمل کنم

با این تفاوت که هزینه ی عملم 32 تومن میشه

خلاصه ش این شد که 26 اردیبهشت

وقت جراحی بینی گرفتمsmiley

و 21 روز دیگه عمل میکنم

این از عکس قبل از عمل تا بعدازعملم براتون بزارم

 

کلیک کنید

 

 

 

 

 

۴ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
راسینآل نوشت
۰۵ ارديبهشت ۱۸:۴۳

شادی جانم تو چقدر قشنگی ^_____^
هرچی سلیقه خودته اما بنظرم طبیعی عمل کن آلردی خوبی بهترم میشی :*:*

پاسخ :

چشام قلبی شد😍😍
مرسی دوست جون🤍


mah
۰۷ ارديبهشت ۰۸:۳۶

هزاران الله اکبر به این همه زیبایی

مثل ماه میدرخشی

 

پاسخ :

الکییییی نگووووو
من
۰۸ ارديبهشت ۰۸:۳۸

به نظر من که خوشگلی و دماغت بزرگ نیست اصلااا !!! 

ولی ابروهاتو اینجوری نده بالا 

ابروهاتو میکرو کن و بیار پایین خیلللی تاثیررر داره 

مبارککک باشه عملتتت

پاسخ :

مرسی
اینا ابروهای خودم هستن، لیفت شقیقه کردم چند ماه پیش 
به خاطر همینم ابروهام به سمت بالا کشیده شده
 بعداز عمل بینیم میخوام ابرو بکارم به سمت پایین 
سحر
۰۹ ارديبهشت ۰۶:۲۱

سلام

اخی خوشحالم دیدمت

عزیزم چشم قلبی

خوبی؟

بعد میام مفصل کامنت میذارم الان دو هفته مونده به ازمونم

تو که چاق نیستی دختر، بینیتم اندازه پیاز که نیس، حتی فرمشم به نظر بد نمیاد ولی خب یه خرده جمع و جورتر بشه به نظرم قشنگتر میشه، اونجوری که دوس داری دربیاد ایشالا

یک نظر فضولانه: یه کوچولو خیلی کم لب بالا رو ژل بزن (این مدت یه مطب کوچولو راه انداختم و یکم کار زیبایی کردم میدونم این خیلی بهت میاد مخصوصا بعد جراحیت)  

پاسخ :

سلام مهربون
چرا چاق بودم از ۱۵ فروردین رژیم گرفتم و از ۸۴کیلو به ۷۷ کیلو 
رسیدم
همچنانم رژیممو ادامه  میدم 😊😊
در مورد لبمم اره لب بالای من نسبت به لب پایینم کوچیکتره 
اینو از مامانم به ارث بردم🙂
بعداز عمل لبمم ژل میزنم
امیدوارم  ازمونتو عالییی بدی ❤🤍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان