بلوچستان....

تا حالا نشده بود 

از دیدن رقص کسی گریه کنم

ولی هربار کلیپ رقصیدن نورخدا رو میبینم

غم دنیا میریزه تو دلم و نمیتونم اشکامو کنترل کنم....

۳ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
شاگرد بنّا
۱۸ آبان ۲۲:۵۶

واسه آرتین ولی یه ملللللللت اشک ریخت.

#راهپیمایی_13_آبان

پاسخ :

تفاوتی بین اون و خدانور وجود نداره
واسه اونم من اشک ریختم...
فرق ما و شما تو اینه...
RaCi naL
۱۹ آبان ۰۱:۱۲

شاید بعد آهنگ شروین غم انگیزترین چیزی بود که دیدم... اون میرقصید و من اشک میریختم بارها نگاهش کردم همون چندثانیه رو 

بقول یه توئیتی شما خودِ زندگی رو کشتید . خدانور خود زندگی بود ...

از من جوون تر بود 🥺

پاسخ :

🖤💔
پرنده مهاجر
۱۹ آبان ۰۳:۰۱

مللللللللت؟

ملتی که میگین اگه ملت بود نیاز به کشیدن ل نداشت

 

 

 

 

 

پاسخ :

😁
ولشون کن 
بابای من مقابل همچین ادمایی همیشه میگه
باشه اصن علف ابیه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان